عضو شورای شهر تهران با اشاره به ورود دستگاه‌های ناظر در خصوص دو ملکی که در اختیار مدیران شهرداری است، گفت: آیا دستگاه‌های ناظر در خصوص املاک مدیریت شهری گذشته کوررنگی دارند؟

کوررنگی‌ دستگاه‌های ناظر در خصوص املاک مدیریت شهری سابقبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمحمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در نود و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به انتشار اجاره نامه دو ملکی که در اختیار شهرداری تهران قرار دارد و اکنون از سوی مدیران شهرداری منتشر شده است، اظهار کرد: اکنون که شورای پنجم خود را ملزم به شفاف سازی می‌داند و در این مسیر گام برداشته باید در این زمینه اطلاعات لازم منتشر شود تا شهروندان نسبت به این موضوع آگاهی یابند.

وی با تأکید بر اینکه طبق قوانین برای استفاده مدیران از امکانات مسکونی شهرداری تهران محدودیتی نیست، افزود: آن‌ها می‌توانند بدون هیچ مانعی از این امکانات استفاده کنند.

میرلوحی با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های ناظر در خصوص این دو ملک تصریح کرد: چرا این دستگاه‌های ناظر در کوتاه‌ترین مدت متوجه این دو ملک می‌شوند، اما نسبت به گزارش‌های قبلی در خصوص املاک گذشته تهران کوررنگی دارند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سال گذشته به منظور انتشار فهرست املاک در اختیار مدیریت شهری گذشته تلاش بسیاری صورت گرفت، گفت:‌در این راستا هنوز به نتیجه نرسیدم و این در حالی است که به نظر می‌رسد بر روی این اسناد مهر خیلی محرمانه خورده است و از سوی دیگر شاهد هستیم که اجاره نامه این دو مدیر با سرعت مافوق صوت منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار