پلیس آمریکا از وقوع تیراندازی مرگبار در ایالت پنسیلوانیا خبر داده که شمار قربانیان آن تا این لحظه به حدود ۸ تن رسیده است.

تیراندازی مرگبار در پنسیلوانیابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس آمریکا از وقوع تیراندازی مرگبار در شهر پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا خبر داد که شمار قربانیان آن تا این لحظه به حدود 8 تن رسیده است.

رسانه‌های داخلی به نقل از مقامات محلی گزارش دادند که این تیراندازی در کنیسه «درخت حیات» رخ داده است. بنا به گزارش‌ها مرگ ۴ نفر تاکنون تائید شده است و شمار قربانیان احتمالا بین ۷ یا ۸ نفر است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی دو افسر پلیس نیز در جریان این حادثه هدف تیراندازی قرار گرفتند.

به گفته شاهدان عینی، پلیس و سرویس‌های اضطراری در محل حادثه مستقر شده اند. آن‌ها در تلاش هستند تا افرادی را که هنوز در درون ساختمان کنیسه هستند تخلیه کنند. فرد مهاجم نیرو‌های پلیس را در هنگام ورود به این ساختمان هدف تیراندازی قرار داد.

براساس گزارش‌های خبری تعداد زیادی خودروی پلیس و آمبولانس به سرعت در حال حرکت به محل وقوع حادثه هستند.

در لحظات ابتدای این حادثه پلیس اعلام کرد که عامل آن هنوز دستگیر نشده است، اما دقایقی بعد شبکه سی بی اس از بازداشت مهاجم ۴۶ ساله حادثه توسط نیرو‌های پلیس خبر داد. هنوز از انگیزه وی خبری در دست نیست.

در پی این تیراندازی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت اتفاقات در پیتسبورگ در پنسیلوانیا را دنبال می‌کنم. نیرو‌های پلیس در صحنه حضور دارند. مردم در منطقه اسکوییرل هیل باید پناه بگیرند. به نظر می‌رسد این حادثه تلفاتی داشته است. مراقب این تیرانداز که هنوز بازداشت نشده باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار