فرمانده انتظامی استان همدان از افزایش ۲۳ درصدی تردد زائران از محور‌های استان همدان در مقایسه با پارسال خبر داد.

افزایش 23 درصدی تردد زائران از محورهای استان همدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان  در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در سال جاری بیشتر تردد زائران برای رسیدن به پایانه مرزی مهران از استان همدان صورت گرفته، افزود: تردد ها در مقایسه با سالهای گذشته 23درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه افزود: با توجه به افزایش تردد زائران، پلیس هم اقدام به افزایش تعداد واحدهای گشت و ایستگاهای ثابت در محور های مواصلاتی برای تامین امنیت زائران نموده است.

فرمانده انتظامی استان همدان از افزایش تسهیلات استان برای خدمت رسانی به زائران خبر داد و افزود: امسال موکب های خدمت رسانی به زائران به بیش از40 موکب افزایش یافته است.

سردار کامرانی صالح به رانندگان ناوگانهای عمومی حمل و نقل که قصد تردد به سوی دروازه های مرزی و جابجائی زائران برای زیارت کربلا را دارند توصیه کرد: که از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز و از گرفتن نذورات در مسیر موکب ها و افراد ناشناس خودداری کنند.

وی اظهار داشت: پلیس در این ایام در تمام مسیر های تردد زائران با آمادگی کامل به ایجاد امنیت و نظم دهی ترافیک حضور دارد، و در این راستا چنانچه در هر نقطه از مسیر، به پلیس نیاز شد با تماس با شماره 110 نزدیکترین یگان انتظامی در خدمت مردم خواهد بود.

انتهای پیام/ص.ف

رشد 23 درصدی تردد زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.