برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی با هدف حمایت از تولید و اشتغال/ باید حواسمان به تغییر ارزش‌ها و هنجار‌ها در جامعه باشدرئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت:اقدامات گسترده‌ای در زمینه مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی توسط دادگستری استان به انجام رسیده است.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری فریمان و در جمع مردم و مسئولان این شهرستان گفت: نیازمند هم افزایی مجموعه نیرو‌های انقلاب برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم هستیم و امیدواریم همدلی و وحدتی که در این منطقه از میهن عزیزمان وجود دارد در تمام مناطق وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه همه قوا باید زیرپرچم نظام مقدس اسلامی در یک جهت گام بردارند افزود: هدف نهایی مسئولان باید یک هدف واحد باشد و این هدف همان خدمت به مردم است.

مظفری گفت: باید حواسمان به تغییر ارزش‌ها و هنجار‌ها در جامعه باشد و چنانچه مجلس قوانینی خوب و متناسب با شرایط اجتماعی تصویب کند قوه مجربه در اجرا و قوه قضائیه در نظارت بر اجرا می‌توانند موفق‌تر باشند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: از قوانین خوبی که تصویب می‌شود مانند قانون منع بکارگیری بازنشستگان تشکر می‌کنیم و قاطعانه آن را اجرا و با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به استیذان اخیر رئیس قوه قضائیه از رهبری معظم در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد:این اذن بسیار مؤثر و مفید بود و جامعه مشاهده کرد که پس از این اختیارات تنفیذ شده در برخورد با مجرمین و جرایم اقتصادی تسریع صورت گرفت.

مظفری افزود: بعضی نمایندگان بدون تحقیق و فکر در مورد قوه قضائیه دهان به سخن می‌گشایند که بعضاً در مورد مطالبی که عنوان می‌شود قابلیت تعقیب قانونی وجود دارد که امید داریم این روند اصلاح شود.
 
انتهای پیام//ح.ص
 

از قانون منع بکارگیری بازنشستگان تشکر می‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.