رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سالجاری یک هزارو ۲۹۸ واحد انبار و سردخانه در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نام و موجودی این واحد‌ها در سامانه ذخیره سازی کشور ثبت و رصد می‌گردد.

اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بیش از ۲۶۰۰ مورد بازرسی از اول سالجاری صورت گرفته که تعداد ۴۹ واحد انبار منجر به تشکیل پرونده به ارزش ۳۱۷ میلیارد ریال با عنوان تخلف احتکار، عدم اعلام موجودی، گرانفروشی و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردیده است.

وی افزود: پرونده‌های تخلف متشکله در این انبار‌ها مربوط به کالا‌های برنج، شکر، روغن موتور و لاستیک خودرو، انواع شوینده ها، روغن نباتی، تخم مرغ، ماکرونی، حبوبات، پکیج است.

وی تصریح کرد: رصد و پایش مستمر میزان موجودی سردخانه‌ها و انبار‌هایی که کالا‌های اساسی و ضروری در آن‌ها نگهداری می‌شود بصورت ماهانه در سامانه انبار‌ها ثبت و مقدار و میزان ورودی و خروجی این انبار‌ها بصورت دقیق رصد و کنترل می‌شود.

اسکندری بیان کرد: جهت رفع التهاب و آرام سازی فضای بازار کمیته مشترک مبارزه با احتکار و قاچاق کالا و ارز با پلیس آگاهی استان، بسیج اصناف و فعالان اقتصادی، اداره اطلاعات سپاه، اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تشکیل گردیده و بازدید‌های مشترک در انجام است.

انتهای پیام / س خ

انبار و سردخانه در سامانه جامع آذربایجان غرب ثبت نام می شود

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.