ملکشاهی گفت: وکیل علی کریمی نتوانست مدارکی که اثبات کننده تخلف هوشنگ مقدس درباره مراودات مالی اش با فدراسیون فوتبال باشد به داگاه ارائه بدهد.

مهرداد ملکشاهی ، وکیل هوشنگ مقدس  در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره برگزاری جلسه رسیدگی به شکایت موکلش از علی کریمی، سرمربی تیم سپیدرود رشت بیان کرد: جلسه خوبی برگزار شد و وکیل علی کریمی دفاعیاتش را مطرح کرد. ما هم آنچه که لازم بود و باید گفته می شد گفتیم.

او درباره ادعای علی کریمی مبنی بر اینکه درآمد فدراسیون فوتبال از حق پخش مرحله اول رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به حساب هوشنگ مقدس رفته است، گفت: تشخیص اینکه آیا در این باره ارتکاب جرمی صورت گرفته است یا خیر برعهده دادگاه است، اما  وکیل علی کریمی نتوانست سوابق و مدارکی که گویای این موضوع باشد ارائه دهند. افرادی که پای تریبون می نشینند باید مراقب صحبت هایشان باشند. نقد چارچوب و حساب و کتاب دارد و در زمان انتقاد باید هویت افراد و سوابق آنها در نظر گرفته شود.

ملکشاهی ادامه داد: نباید بی دلیل با مطرح کردن نام افراد سبب تشویش اذهان عمومی شد. اصحاب رسانه هم مراقب این مطالب باشند. افرادی که منتقد هستند باید سعی کرده نقد خود را به صورت کلی و در چارچوب ضوابط مطرح کنند چرا که در غیر این صورت دستکاه قضائی رسیدگی کرده و اگر جرمی رخ داده باشد با مجرم فارغ از اینکه چه کسی باشد برخورد می کند.

وکیل هوشنگ مقدس درباره جزئیات مطرح شده در این جلسه دادگاه اظهار داشت:  وکلای محترم علی کریمی اسناد و مدارکشان را به دادگاه ارائه کردند. هوشنگ مقدس با فدراسیون فوتبال در زمانی که کشورمان با بحران هایی مواجه شده بود مراودات مالی داشته اما تخلفی صورت نگرفته است چراکه اگر تخلفی رخ داده بود دستگاه های نظارتی ورود می کردند. من، شما و دیگری نمی توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم بلکه این امر با دستگاه قضائی است.

ملکشاهی درباره زمان صدور حکم دادگاه گفت: تاریخ صدور حکم مشخص نیست. در این جلسه دفاعیات استماع شد و باید دید قاضی دادگاه که فرد شریف و شناخته شده ای است چه تصمیمی می گیرد.

او درباره اینکه چرا برخی افراد شناخته شده با مطرح کردن ادعاهایی غیرمستند سبب باز شدن پرونده های کیفری برای خودشان می شوند، تصریح کرد: فکر می کنم از آنجاییکه تمام این افراد در مجموعه فدراسیون فوتبال هستند باید سعی کنند از هرگونه تنش جلوگیری کرده و با مصلحت و مدارا اختلاف هایشان را رفع و رجوع کنند. در این صورت چنین اتفاق هایی پیش نمی آید که پرونده های قضائی که سبب هتک حرمت به افراد و ایجاد مزاحمت برای آنها می شود تشکیل شود. به هر صورت هوشنگ مقدس تا پایان پیگیر این شکایت است.


بیشتر بخوانید:

کیفر خواست علی کریمی صادر شد/جادوگر دادگاهی می‌شود؟! + فیلم 

اطلاعیه فدراسیون درباره شکایت از علی کریمی

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال: ابلاغیه شکایت وکیل علی کریمی را دریافت نکرده ایم


انتهای پیام/

اظهارات ملک شاهی درباره جلسه رسیدگی به شکایت موکلش از علی کریمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار