دعوت پناهیان از کارگردان مشهور هالیوود برای حضور در راهپیمایی اربعین + فیلم

حجت الاسلام پناهیان از مل گیبسون کارگردان مشهور آمریکایی برای حضور در راهپیمایی اربعین دعوت کرد.

دعوت پناهیان از کارگردان مشهور هالیوود برای حضور در راهپیمایی اربعین + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام علیرضا پناهیان در برنامه جاذبه شبکه افق در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر بنا باشد که شما هر کسی را که بخواهید به پیاده روی اربعین بیاورید آن یک نفر کیست؟، گفت: من مل گیبسون را می‌آورم.

پناهیان افزود: سال‌ها قبل شنیدم که مل گیبسون با زندگی امام حسین(ع) آشنا شده است و گفته که تعجب می‌کنم چرا تا الان فیلم سینمایی این شخصیت بزرگ ساخته نشده است.

وی اظهار کرد: برای این مل گیبسون را می‌آورم تا فریاد آزادی و حماسه‌هایی که در کارهایش به دنبال آن است را در مسیر راهپیمایی اربعین ببیند.

گفتنی است؛ مل گیبسون در کارنامه‌اش ساخت فیلم‌های معروفی مثل شجاع دل، مصائب مسیح و آپوکالیپتو را دارد و برای فیلم شجاع دل در سال 1995 برنده دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی و اسکار بهترین فیلم شد.


بیشتر بخوانیدزاویه دید متفاوت هنرمندان به روز عاشورا +فیلم


انتهای پیام/
 

اظهارات جالب حجت الاسلام پناهیان درباره بازیگر مشهور هالیوود + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۲۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
بسیار خوب
Canada
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
این مظلومیت که قرنها سعی در خاموشی ان کرده اند .باید به جهانیان شناخته شود تا بفمند دین ما دین دلدادگی است .دین عشق و حوانمردی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
نه بابا از این آمریکایی ها آبی گرم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
درود بر شما حاج آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
السلام علیک یا اباعبدالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
امام حسین به هیچ کس احتیاج ندارد بلکه ما به امام حسین احتیاج داریم ما نباید خودمان را برای غربی ها وشرقی ها لوس کنیم ما بهتر کارگردان های انقلابی تربیت کنیم واز خود باختگی فرهنگی دراین زمینه جلوگیری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
جناب عالی که علم دار مدهب شیعه ای میشه بهم بگی کل دنیا کل پنج تن اصلا همه اولیا وپیامبران برای چی امدن غیر از انسانیته مگه نه این که این همه قوانینی که خدا برامون گداشته درست همش برامون فایده داره اما اینکه همه اینها برای این که ما انسان تر ادم تر از نسل ها ی قبلی مون باشیم ببخشیم و گدشت کنیم نه اینکه اونا ادم نیستن نه اینکه ما باید اگه راهی که درسته به همه نشون بدیم این انسانیت این کاری که محمد کرد کاری که هرمعلمی میکنی ... تا خدا افتخارش ما باشیم بگه تبارک الله احسن الخالقین .؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۹:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
این اسمش خودباختگی فرهنگی نیست بلکه تلاش برای گسترش فرهنگ عاشورا و اهل بیت در سرتاسر دنیاست، مگه شیعه ی اهل بیت وظیفه ای عیر از این داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
احسنت
آخرین اخبار