معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مردم با دستگاه‌های اجرایی، ادارات و سازمان‌ها هستند.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت: روابط عمومی‌ها آینه تمام نمای دستگاه‌های اجرایی، ادارات و سازمان‌ها و پل ارتباطی مردم با دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی افزود: لزوم ارائه تصویر شفاف و مناسب از استان با توجه به انجام فعالیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف در افکار عمومی و بین اصحاب رسانه از جمله اهداف برگزاری این جلسه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به صورت جذاب منعکس شود.

بهروز اکرمی رسیدگی به مطالبات خبرنگاران از سوی دستگاه‌های اجرایی، اولویت ارائه اخبار به رسانه‌ها و خبرگزاری‌های محلی و نمایندگی‌های روزنامه‌های کثیرالانتشار در استان برای انعکاس و ارزیابی عملکرد و رتبه بندی روابط عمومی‌ها از سوی شورای روابط عمومی استان هر ۶ ماه یک بار را از مصوبات این جلسه برشمرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان هم گفت: روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه مایه مباهات استان هستند.
کمالی افزود: روابط عمومی‌ها موظف به ایجاد گروه‌ در فضای مجازی و اطلاع رسانی آن به روابط عمومی استانداری هستند.

وی گفت: در آبان ماه نشستی با حضور روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، ادارات و سازمان‌های استان با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

خورشیدزاده مشاور رسانه‌ای استاندار هرمزگان هم گفت: با وجود برخی از مشکلات در بخش سخت افزای و نرم افزاری در روابط عمومی‌ها هر سال شاهد رشد چشمگیر در این حوزه هستیم.

در پایان این نشست با آرای روابط عمومی‌ها حامد رضوانی روابط عمومی شهرداری به عنوان بازرس و روح الله احترامی روابط عمومی بانک ملی به عنوان خزانه دار شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان انتخاب شدند.
انتهای پیام/ز


برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان

برچسب ها: استانداری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.