مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت:برگزاری مسابقات ورزشی شور و نشاط در جامعه ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان در نشست صمیمی با جامعه  ورزش با استاندار به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت: با پشتیبانی و حمایت‌های استاندار شرایط خوبی برای ورزش ایجاد شد و اتفاقات خوبی رقم خورد و قدم‌های شاخصی در ورزش استان بر داشته شد.

وی گفت: در چهلمین سال انقلاب اسلامی تکلیف داریم با افزایش کیفیت ورزش استان فعالیت‌های مضاعفی داشته باشیم.

وی گفت: مردم استان  به شور و نشاط  نیاز دارند و با برگزاری مسابقات ورزشی در هیئت‌ها  باعث می شود که شور و نشاط  افزایش و  آسیب‌های اجتماعی جامعه کاهش یابد  است.

شاخص های ورزش استان گلستان ارتقا یافت  

سید مناف هاشمی استاندار گلستان در این نشست گفت: با تلاش مسئولین ورزش گلستان، تحرک ویژه‌ای در حوزه ورزش و جوانان  و در ابعاد مختلف ایجاد شد که بر این اساس  شاخص‌های ورزش استان ارتقا یافت.

وی ادامه داد: ورزش همگانی با سلامت  جسم و روح ارتباط مستقیم دارد و برای کاهش هزینه‌های حوزه درمان باید به ورزش پرداخت.

استاندار گلستان گفت: تنوع اقوام در استان گلستان ظرفیت مناسبی برای توجه به ورزش های بومی استان است از جمله سوارکاری قوم ترکمن که بسترساز ورزش در حوزه جوانان و نیز گردشگری است.

هاشمی گفت: برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی در گلستان در سال جاری از نظر تعداد به اندازه  تعداد مسابقاتی است که  در ۱۰ سال اخیر در استان برگزار شده است.

استاندار گلستان ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مسابقات بین المللی ورزش کمک کنند و طبق قانون یک درصد اعتبار خود را به ورزش اختصاص دهند.

هاشمی افزود: فوتبال باید در استان فعال شود و در حوزه اسپانسر در ورزش جای نگرانی نیست.

انتهای پیام /ع
 

نشست جامعه ورزشی گلستان با استاندار به مناسبت هفته تربیت بدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار