در آستانه برگزاری جلسه اعتماد به وزرای پیشنهادی، یک روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب دست به افشاگری جنجالی علیه شریعتمداری زد.

//////////////به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه برگزاری جلسه اعتماد به 4 وزیر پیشنهادی دولت در مجلس شورای اسلامی، یک روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب در صفحه شخصی خود در توییتی دست به افشاگری علیه وزیر معرفی شده روحانی برای وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی زد.

صبا آذرپیک با انتشار عکسی جنجالی از حضور شریعتمداری در طلافروشی لاکچری و نمایشگاه جواهرات مالک معدن طلای طرقبه مدعی شد: «وزیر معدن شما جناب شریعتمداری در طلا فروشی لاکچری و نمایشگاه جواهرات مالک معدن طلای طرقبه چه می‌کرده؟ خبر داشتید این معدن بدلیل تعارضات زیست محیطی و تخریب سنگ نگارهای باستانی تعطیل شده بود‌ و همینجا تصمیم بازگشایی‌اش گرفته شد؟ هیچ کس به شما گزارش نداد؟»

واکنش استاندار خراسان رضوی به تصویر منتشر شده یک دیدار

پس از انتشار عکس حاشیه‌دار شریعتمداری، علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی  هم به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که «عکسی که منتشر شده مربوط به دعوت این معدنکار، تولیدکننده و صادر کننده طلای استان از معاون وقت رئیس جمهوری و مدیران و اعضای حاضر در جلسه اقتصاد مقاومتی برای بازدید از موزه اختصاصی شرکت بعد جلسه بوده است که در کوهسنگی مشهد دایر کرده است و هیچ ارتباطی هم به موضوع مجوز معدن کمرمقبولا نداشته در عین آنکه موضوع معدن در جلسه رسمی بررسی و تصمیم پیرامون آن اعلام شده بود و تا کنون هیج واگذاری برای معدن طلای طرقبه (معروف به اراضی کمرمقبولا ) در استان انجام نشده است».

جنجال تویتری روزنامه نگار اصلا‌ح‌طلب با نماینده مجلس

اما واکنش‌ها تنها به پاسخ استاندار خراسان رضوی ختم نشد و احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی هم به این عکس جنجالی واکنش نشان داد و اعلام کرد که «خانم آذرپیک توئیت شما را دیدم درهیئت مدیره دیده بان مخالف معرفی شما به عنوان قهرمان مبارزه با فساد بودم چون به افشاگری که می‌کنی مشکوک هستم الان فرصت داری اثبات کنی بخاطر مردم با فساد مبارزه می کنی، شنبه اسناد فساد شریعتمداری را تا ۱۰صبح تحویلم دهید.

این روزنامه نگار اصلاح‌طلب در جواب امیرآبادی اینگونه نوشت: «متاسفم که شما از پشت اکانت کاربری خود کمی این طرف تر نیامدید که ببینید این اسناد با سربرگ وزارت اطلاعات منتشر کردم تا لازم نباشد بنویسید مشکوک هستید؟ این رشته توییت را ببینید مطلبی که در لینک زیر کوت شده 12 توییت پشت هم همگی مستند بسم الله».

مجددا نماینده مردم قم در خانه ملت در پاسخ به این روزنامه نگار اعلام کرد که «سلام در فضای مجازی دیدم اصل اسناد را بفرمائید برسانند اسناد منتشره در فضای مجازی اعتبار استناد ندارد اگر بفرمائید که از مراکز اطلاعاتی بگیرید اگر اونها قرار بود سندی به مجلس بدهند صلاحیت ایشون برای وزارت تایید نمی کردند پس لطفا به فضای مجازی حواله ندهید بفرستید هیئت رئیسه مجلس».

پس از اینکه امیرآبادی خواستار اسناد معتبر از این روزنامه نگار اصلاح‌طلب شد، صبا آذرپیک هم آمادگی خود را برای ارسال اسناد و مدارک به این نماینده مجلس اعلام کرد. خبرها حاکی از آن است که صبا آذرپیک روزنامه نگار اصلاح طلب مدارک خود را برای نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است.

چرخش 180 درجه‌ای!

هرچند اصلاح‌طلبان مجلس علی‌رغم اینکه از معرفی 4 وزیر پیشنهادی روحانی گله‌مند بودند، اعلام کردند که هرچند نگاه مثبتی به این وزرا ندارند اما برای همراهی با دولت به آنها رای مثبت خواهند داد. در این زمینه هم امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در توییتی به این مهم واکنش نشان داد و اعلام کرد که « به نظر می‌رسید اکثریت نمایندگان لیست امید به آقای شریعتمداری رای منفی می دهند، اما امروز خبری شنیدیم که رئیس دولت اصلاحات نظرش به رای آوری ایشان هست و نظر خیلی از اعضای لیست امید مثبت شده است».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Bulgaria
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
خدایا
خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
سید عمار
۱۳:۰۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
یا صاحب صبر
آخرین اخبار