رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر از دستگیری سه سارق زن خودرو‌های لوکس پایتخت در محله کیانشهر خبر داد.

سرهنگ سید امین موسوی پور رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در پی گشت زنی هدفمند واحد‌های گشت کلانتری ۱۵۸ کیانشهر در محدوده خیابان صالحی یک دستگاه خودرو کیا (اوپتیما) که سه شب گذشته در محدوده خیابان شریعتی تهران مورد سرقت قرار گرفته بود، توسط ماموران کلانتری رویت و کشف شد.

وی افزود: با مراجعه مالک خودرو سرقتی در کلانتری مشخص شد که مدارک یک دستگاه خودرو توسان سفید رنگ در داخل خودرو سرقت شده وجود داشت که مالک خودرو اوپتیما نسبت به وجود مدارک خودرو دیگر در اتومبیل خود اظهار بی اطلاعی کرد.

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر گفت: با تماس با مالک خودرو توسان مشخص شد که این خودرو دقیقا در زمانی که خودرو اول به سرقت رفته، مورد سرقت واقع شده است.

وی در رابطه با شیوه سرقت خودرو‌ها گفت: سه زن ۱۸ تا ۲۰ ساله که هر سه فرزند طلاق بودند، در محدوده کیانشهر با سوار شدن بر خودرو‌های لوکس و پس از پایه ریزی طرح دوستی با مالک خودرو، در موقعیت مناسبی که مالکان جهت خرید از خودرو پیاده می‌شدند، نسبت به سرقت خودرو‌ها اقدام می‌کردند.

سرهنگ موسوی پور تصریح کرد: پس از انجام سرقت، سارقان خودرو‌های سرقتی را به منزل یکی از متهمان در محدوده خیابان صالحی منتقل می‌کردند. با زیر نظر گرفتن منازل محدوده خیابان مذکور مخفیگاه سارقان خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۵۸ کیانشهر شناسایی و هر سه متهم توسط پلیس دستگیر شدند.

دور دورِ دختران جوان با خودروهای لوکس سرقتی + عکس

وی در رابطه با انگیزه سارقان گفت: متهمان در اعترافات انگیزه کار خود را تفریح اعلام کردند و از آنجایی که فروش خودرو برایشان مقدور نبود، صرفا جهت دور دور‌های شبانه دست به سرقت خودرو‌ها می‌زدند.

رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر با اشاره به اعلام محل خودرو توسان توسط متهمان گفت: با اعلام محل خودرو توسان که توسط سه سارق مورد سرقت قرار گرفته بود، با کشف خودرو سرقتی دوم این خودرو به مانند خودرو سرقتی اول (اوپتیما) به مالکان خود تحویل داده شد.

وی در پایان افزود: ضمن تشکیل پرونده موضوع به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی اعلام شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گل افشان
۰۰:۱۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
با سلام
این عواقب بیش از حد گرانی هست باید حتما کار و حقوق مناسب به اندازه شود و مشکلات مردم بطور جدی برطرف شود و فرهنگ سازی تجملگرائی جلویش گرفته شود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
جرم مالکان خودرو که سرقت ناموس مردم کارشونه ، کمتر از سارقان خودرو نیست.
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
واقعاکه
آخرین اخبار