شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۲۲۱۸.۷۱ واحدی به پله ۱۷۸ هزار و ۸۴۱ واحدی رسید.

بورس همچنان در حال ریزش شاخص است/ اُفت 352 واحدی در ابتدای معاملاتبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با اُفت (۳۵۲.۵۲) واحدی به پله ۱۸۰ هزار و ۷۰۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در ابتدای معامله از ۶۹۴ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات تاپیکو، رمپنا، فارس، شپنا، شبریز، پارس و شتران با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با اُفت (۱۲.۷۵) واحدی به پله ۲ هزار و ۵۲ واحد رسید که براین اساس ارزش کل در ابتدای معاملات از ۲۳۸ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۳ میلیون سهم طی ۲۳ هزار نوبت معاملاتی است.

حافظ قرمزپوش شد

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش 2076.3 واحدی به پله 178 هزار و 984 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 8 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 137 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد پارس، تاپیکو، شبندر، پارسان، شپنا، شتران با روند نزولی و نماد فارس با روند صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با کاهش 45.91 واحدی به پله 2 هزار و 19 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 624 میلیون سهم طی 148 هزار نوبت معاملاتی است.

ریزش شاخص ها در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش 2218.71 واحدی به پله 178 هزار و 841 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 8 میلیارد ریال فراتر رفت که طی 144 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد پارس، تاپیکو، شبندر، پارسان، شپنا، شتران با روند نزولی و نماد فارس با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با کاهش 47.15 واحدی به پله 2 هزار و 18 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 674 میلیون سهم طی 152 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار