پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازى امروز چنگى به دل نمى زد و عملکرد آبی پوشان پایتخت خوب نبود.

فلاحت‌زاده: بازى استقلال و سپاهان چنگى به دل نمى‌زدفرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار استقلال و سپاهان گفت: بازى چنگى به دل نمى زد وعملکرد استقلال خوب نبود. اشتباهات بازیکنان استقلال نسبت به سپاهانی‌ها بیشتر بود.

او ادامه داد: تغییرات و جا به جایى‌ها در تیم استقلال خوب نبود و نفراتى که وارد زمین شدند هم عملکرد خوبى نداشتند.

او درباره صحنه پنالتى مردود شده استقلال گفت: پنالتى نبود و کمک داور به درستى به این موضوع اشاره کرد چرا داور مرتکب اشتباه فاحشى شده بود. از طرفى داورى در زمین لغزنده کار سختى است، اما در مجموع داورى این دیدار خوب نبود.

فلاحت زاده درباره خرید هاى استقلال افزود: خرید هاى خوبى انجام نشده و مى شد بهترین خرید‌ها را در دستور کار قرار داد تا دل هواداران شاد شود. رفتن تیام و دیگر بازیکنان و پول هایى که جا به جا شده، اصلا معلوم نیست چه بازیکنانى را جذب کردند. همه این موارد باعث شده تا استقلال روند خوبى نداشته باشد.

او در مورد بازیکنان خارجى تیم فوتبال استقلال بیان کرد: خارجى هاى تیم آن طور که باید همانند بازیکنانى خارجى سابق که در استقلال حضور داشتند نبودند.

پیشکسوت استقلال درباره رفتن على قربانى از استقلال و درخشش این بازیکن در تیم جدیدش گفت: شرایط لیگ هاى خارجى با ایران متفاوت است. شاید بازیکنى در ایران نتواند بازى کند و در خارج خوب بدرخشد بنابراین این موارد دلیل نمى شود بازیکن خوب باشد و در استقلال نتواند موفق باشد، اما در هر صورت براى قربانى آرزوى موفقیت مى کنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار