کمپانی میزو گوشی هوشمند جدید خود، Meizu Note 8 را با نمایشگر 6 اینچی، دوربین دوگانه و باتری 3600 میلی‌آمپری رونمایی کرد.

میزو محصول جدید خود، Meizu Note 8 را معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی میزو گوشی جدید خود، Meizu Note 8 را به عنوان یک جایگزین ارزان‌قیمت برای X8 معرفی کرد. این گوشی هوشمند همان دوربین دوگانه X8، نمایشگر کوچکتر، باتری بزرگتر و یک سوم قیمت X8 را دارد. فروش Meizu Note 8 از اول نوامبر (10 آبان) با قیمت 185 دلار آغاز خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای بدنه‌ای فلزی است که در چهار رنگ عرضه خواهد شد.

Meizu Note 8 نمایشگری 6 اینچی دارد و هیچ ناچی روی صفحه نمایش در نظر گرفته نشده است. نمایشگر آن دارای نسبت تصویر 18:9 است و رزولوشن آن به 1080 در 2160 پیکسل می‌رسد. این نمایشگر قادر خواهد بود روشنایی 450 نیتی به تصویر بکشد و نسبت کنتراست آن 1500:1 است.

این گوشی در پنل دارای دوربین دوگانه‌ای با قدرت‌های 12 و 5 مگاپیکسل است. سنسور اصلی این دستگاه مدل IMX362 سونی با پیکسل 1.4 میکرومتر است. این لنز دارای دیافرام f/1.9 جدید است که با سنسور عمق 5 مگاپیکسلی همراه شده است. دوربین سلفی این دستگاه هم 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 است که از تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند. با این حال، کاربران می‌توانند از سنسور اسکنر اثر انگشت هم استفاده کنند.

در پس قاب این گوشی، یک چیپست پردازنده Snapdragon 632 گوشی جدید میزو را هدایت می‌کند. این چیپست دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای Kryo با هسته‌های Cortex-A73 و A53 است که با پردازنده گرافیکی Adreno 506 همراه هستند. این پردازنده در کنار رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی این دستگاه قرار گرفته‌اند. به صورت پیش فرض رابط کاربری Flyme مبتنی بر اندروید Oreo برای این گوشی انتخاب شده است.

Note 8 دارای باتری بزرگتر از X8 به ظرفیت 3600 میلی‌آمپر ساعتی است که با فناوری شارژ سریع 18 واتی mCharge و به وسیله پورت microUSB شارژ می‌شود. همچنین این گوشی دارای جک 3.5 میلیمتری صدا است تا حالت کلاسیک خود را حفظ کند.

میزو محصول جدید خود، Meizu Note 8 را معرفی کرد


بیشتر بخوانید: عرضه گوشی هوشمند Meizu X8 با پردازنده Snapdragon 710 از امروز آغاز خواهد شد +تصویر


انتهای پیام/

گوشی جدید کمپانی میزو رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار