بانوان ووشوکار کرمانی موفق به کسب 3 نشان نقره و برنز از رقابت‌های قهرمانی بانوان بزرگسال کشور شدند.

رضا امیری، رییس هیئت ووشوی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: رقابت‌های ووشوی قهرمانی بانوان بزرگسال کشور به مدت دو روز به میزبانی هیئت ووشوی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها، ووشوکاران استان‌های سراسر کشور در بخش‌های ساندا و تالو به مصاف حریفان رفتند و نفرات برتر، جواز حضور در مرحله نخست انتخابی‌های تیم ملی بزرگسالان را به دست آوردند.

امیری تصریح کرد: در پایان ووشوکاران تهران با کسب ۶ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی تکیه زدند.

وی یادآور شد: البرز با ۳ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز دوم شد و خوزستان با ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز به مقام سومی رسید.

رییس هیئت ووشوی استان کرمان گفت: بر این اساس، ووشوکاران کرمانی توانستند یک مدال نقره و دو مدال برنز از این رقابت ها صید کنند.

وی افزود: بدین ترتیب، در فرم «تای چی چوان» معصومه طهماسبی، ووشوکار کرمانی بعد از حمیده برخور از تهران الف. و مرجان کریمی از اصفهان بر سکوی سوم ایستاد.

امیری تصریح کرد: در فرم «تای چی جین» نیز معصومه طهماسبی، پس از حمیده برخور از تهران الف و مرجان کریمی از اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی یادآور شد: در وزن ۶۵ کیلوگرم هم نگین خراسانی از کرمان پس از زینب قطرانی از خوزستان عنوان دوم رقابت ها را از آن خود کرد، سحرسادات شریعتی از البرز و مائده هاشمی از اصفهان نیز به طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/ب

کسب 3 نشان نقره و برنز توسط ووشوکاران کرمانی از رقابت های کشوری

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار