رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز گفت:تجمع عظیم و پیاده‌روی هیأت‌های مذهبی نطنز و حومه به سمت امامزاده احمد بن محسن (ع) امسال نیز هر چه باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز  اظهار کرد: ایام  اربعین و حضور میلیونی عاشقان آن حضرت در کربلا یک همایش عظیم بین‌المللی است که چشم دشمنان دین را کور کرده است.

وی افزود: این همایش دانشگاه بزرگی است که شاگردان مکتب حسین برای استفاده از این دانشگاه بزرگ و قبولی در امتحان ولایتمداری در این دانشگاه حضور پیدا می‌کنند و درس‌های بسیاری را از این مکتب می‌آموزند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز تصریح کرد: حضور عظیم و کم‌نظیر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ایام اربعین امام حسین (ع) خود مصداق بارز بیداری اسلامی است که این بیداری اسلامی همراه با شور و شعور مردم عاشق اهل‌بیت در جامعه اسلامی است.

وی گفت: همه ارادتمندان امام حسین(ع) بعضاً توفیق حضور در این همایش را پیدا نمی‌کنند و از قافله جا می‌مانند و این عزیزان برای عرض ارادت در شهرها در روز اربعین به امامزاده‌ها رفته و عرض ارادت می‌کنند.

مجیدی تبار با اشاره به برگزاری سومین همایش قافله اربعین در نطنز، اذعان کرد: تجمع عظیم و پیاده‌روی هیأت‌های مذهبی نطنز و حومه به سمت امامزاده احمد بن محسن (ع) امسال نیز هر چه باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

وی گفت: عاشقان حسینی رأس ساعت هشت صبح روز اربعین از کنار مزار شهدای گمنام نطنز امامزاده احمد بن محسن بن الامام زین‌العابدین (ع) را به‌صورت پای پیاده طی خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز افزود: تعداد شش موکب کار پذیرایی زائرین را در این مسیر انجام می‌دهند و نهایتاً تجمع نهایی در جوار امامزاده احمد بن محسن با مدیحه‌سرایی و سخنرانی همراه خواهد بود و اتمام برنامه در این امامزاده با نماز جماعت ظهر عصر و قرائت زیارت اربعین و پذیرایی نهار خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش جاماندگان قافله اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.