رئیس کمیته مشارکت، اسکان و پشتیبانی ستاد اربعین در مرز شلمچه گفت: از ابتدای حرکت زائران اربعین تاکنون یک میلیون بطری آب آشامیدنی در شلمچه، بین زوار توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مکی یازع رئیس کمیته مشارکت، اسکان و پشتیبانی ستاد اربعین در مرز شلمچه با بیان این که روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار بطری آب بهداشتی بین زائران توزیع می‌شود، گفت:از ابتدای ماه صفر تاکنون ۲۷ هزار قالب یخ نیز بین حدود ۴۵۰ موکب مستقر در شلمچه توزیع شده است.

وی به توزیع ۲۰ تن آرد بین نانوایی‌های مستقر در مواکب شلمچه اشاره کرد و افزود: ۱۵ نانوایی سیار روزانه بیش از ۵۰ هزار قرص نان پخت می‌کنند.

رئیس کمیته مشارکت، اسکان و پشتیبانی ستاد اربعین در مرز شلمچه گفت: برای کنترل کیفی و سلامت آب مصرفی در موکب‌ها آزمایشگاه دانشکده علوم پزشکی آبادان به طور مرتب و مداوم آب شرب توزیعی را نمونه برداری می‌کند و تاکنون مشکل بهداشتی مشاهده نشده است.

یازع ادامه داد: به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، از ابتدای ماه صفر تاکنون پنج هزار و ۱۲۰ سیلندر گاز رایگان بمنظور پخت و پز موکب‌های مستقر در مرز شلمچه توزیع شد.

وی به استقرار ۴۵۰ موکب حسینی در مرز شلمچه به منظور استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: روزانه ۱۰۰ پرس غذا بین زائران در شلمچه توزیع می‌شود.

رئیس کمیته مشارکت، اسکان و پشتیبانی ستاد اربعین در مرز شلمچه گفت: هر شب پنج هزار زائر در موکب‌های مستقر در شلمچه اسکان می‌یابد.

انتهای پیام/ د

توزیع بطری آب آشامیدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.