رئیس بیمارستان حشمتیه نایین گفت: تجهیزات و امکانات پزشکی و خدماتی با هزینه بیست میلیارد ریال در بیمارستان حشمتیه نایین به بهره برداری رسید.

 فرح زادی در گفتگو اختصاصی با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: با حضور دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش همچنین مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۵ طرح خدمات درمانی در این بیمارستان به بهره برداری رسید.
 
وی با اشاره به ارزش این طرح‌ها افزود: افتتاح اتاقک اکسیژن ساز، راه اندازی دستگاه CARM اتاق عمل، راه اندازی دستگاه اتوانالایزر آزمایشگاه، راه اندازی دستگاه رادیو گرافی OPG و اتاق ایزوله بخش ICU از طرح‌هایی است که بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به جهت ارائه خدمات به مردم نایین و شرق استان خریداری و نصب شده است.
 
فرح زادی در خصوص اتاق اکسیژن ساز بیان نمود: اکسیژن رسانی به بیمار در بخش‌های ویژه، نوزادان و اتاق عمل بیمارستان با خلوص و فشار مشخص اهمیت زیادی دارد در صورتی که قبلا در این بیمارستان از کپسول استفاده می‌شد چرا که ممکن بود با کاهش فشار یا خلوص اکسیژن، ایمنی بیمار به خطر افتد.
 
رئیس بیمارستان حشمتیه نایین گفت: با تعهداتی که در شورای سلامت و امنیت قضایی شهرستان با حضور مسئولین ایجاد شد به زودی شاهد تامین نیروی مورد نیاز متخصص در شهرستان و نیاز‌های به حق مردم هستیم همچنین با اعتبارات لازمی که در آینده به این شهرستان اختصاص می‌یابد در سال‌های آتی شاهد شکوفایی بیمارستان و اقدامات درمانی در سطح شهرستان خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ی
 

سفر معاون درمان وزارت بهداشت به اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.