رئیس هیأت مدیره باشگاه کاسپین در واکنش به خبر استعفای سعید دقیقی از سرمربی گری تیم فوتبال کاسپین گفت:دقیقی همچنان سرمربی این باشگاه است و از وی حمایت می‌کنیم.

استعفای دقیقی را نمی‌پذیریمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ زاهدپور رئیس هیأت مدیره باشگاه کاسپین گفت : دقیقی بعد از بازی با شهرداری بم اعلام استعفا کرد و دیروز هم در تمرین تیمش حاضر نشد، ولی مجموعه باشگاه کاسپین استعفای وی را قبول نکرده است.

زاهدپور اضافه کرد: هیأت مدیره در این مورد به این جمع بندی رسیده است که به هیچ وجه با استعفای دقیقی موافقت نخواهیم کردو تا پایان فصل تحت هر شرایطی از وی حمایت می‌کینم.

وی با بیان اینکه فاصله تیم کاسپین با تیم اول جدول فقط ۵ امتیاز است اضافه کرد: هنوز در اول فصل هستیم و اینگونه نتایج در فوتبال طبیعی و قابل جبران است.

سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین بعد از بازی با شهرداری بم در هفته هفتم رقابت‌های دسته دوم کشور در مصاحبه‌ای استعفا کرد و دیروز هم در اولین جلسه تمرینی بعد از این مسابقه هم حاضر نشد.

وضعیت باشگاه کاسپین هم اکنون از لحاظ کادر مربیگیری نامعلوم است و معلوم نیست وضعیت کادرفنی به چه شکلی خواهد بود، چرا که پس از بازی مقابل شهرداری بم مدیرعامل باشگاه به استعفای دقیقی واکنش نشان داد و استعفای وی را مورد قبول ندانست.

انتهای پیام/

دقیقی همچنان سرمربی  باشگاه کاسپین است

برچسب ها: فوتبال ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار