معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

از ١٢٦ هزار نفر ٣٨٢ ميليون تومان کلاهبرداری شد

حمید فتاحی در توییتر در خصوص کلاهبرداری اخیر از مشترکان تلفن همراه در قالب Missed Call و انتظار تماس و شارژ مشترکان، اعلام کرد ٣٨٢ ميليون تومان كلاهبرداری از ١٢٦ هزار نفر صورت گرفته است.

فتاحیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار پستی در صفحه توییتری در خصوص کلاهبرداری اخیر از مشترکان تلفن همراه در قالب Missed Call و انتظار تماس و شارژ مشترکان، اعلام کرد ٣٨٢ ميليون تومان كلاهبرداری از ١٢٦ هزار نفر صورت گرفته و وزارت ارتباطات قصد دارد مبالغ از دست رفته را از طريق اپراتورها به مشتركان بازگردد.

فتاحی در توییتر نوشت:

« ٣٨٢ ميليون تومان كلاهبرداری صورت گرفته از ١٢٦ هزار نفر، توسط كلاهبرداران خارجی، با جزئيات شناسايی شده است. مانع از سودجويی متخلفين خواهيم شد و در نظر داريم كه مبالغ از دست رفته از طريق اپراتور ها به مشتركين بازگردد. ⁧ #حق‌الناس »

فتاحی

گفتنی است محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چند روز پیش از بروز کلاهبرداری‌های جدیدی از مشترکان تلفن همراه در قالب Missed Call و انتظار تماس و شارژ مشترک تلفن همراه خبر داد. در این کلاهبرداری برخی اپراتورهای واسط بین المللی خواسته یا ناخواسته در فرآیند تماس با شهروندان ایرانی و قطع سریع آن همکاری دارند که باعث افزایش هزینه های مشترکان می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.