شاخص‌های سهام در بازار‌های بورس آمریکا در پایان معاملات روز گذشته به شدت سقوط کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، شاخص سهام در بازار‌های بورس آمریکا در پایان روز کاری چهارشنبه سقوط کرد، به نحوی که امروز سقوط بازار بورس آمریکا در عملکرد منفی بازار‌های بورس آسیایی در روز پنجشنبه بازتاب داشته است.

در عین حال بازار‌های بورس اروپایی چندان تحت تأثیر این مسئله قرار نگرفته اند و شاخص‌های سهام در این بازار‌ها در روز پنجشنبه تغییر چندانی نکرده است. البته روز کاریِ پنجشنبه برای بازار‌های بورس اروپایی هنوز تمام نشده است و خرید و فروش سهام در این بازار‌ها تا پایان ساعت کاری امروز همچنان ادامه خواهد یافت.

مجری شبکه تلویزیونی سی ان ان افزود: بازار‌های بورس آمریکا با توجه به سقوط قابل توجهی که در روز چهارشنبه داشتند، تمامی دستاورد‌های امسال خود (افزایش شاخص‌های سهام از ابتدای سال جاری میلادی) را از دست دادند. شاخص داوجونز در بازار بورس وال استریت در نیویورک در پایان معاملات روز چهارشنبه، با ششصد و هشت و یک صدم درصد کاهش که برابر با سقوط بیش از دو و چهار دهم درصدی بود، به مجموع بیست و چهار هزار و پانصد و هشتاد و سه و چهل و دو صدم واحد رسید.

همچنین شاخص نزدک در بازار بورس نیویورک با سیصد و بیست و نه و چهارده صدم واحد کاهش که معادل سقوط بیش از چهار و چهار دهم درصدی بود، به مجموع هفت‎هزار و صد و هشت و چهار دهم واحد رسید. شاخص اس اند پی ۵۰۰ در بازار معاملات کالای شیکاگو نیز با هشتاد و چهار و پنجاه و نه صدم واحد کاهش که برابر با سقوط سه و نه صدم درصدی بود، به مجموع دو هزار و ششصد و پنجاه و شش و یک دهم واحد رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، اقتصاد جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار