بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۳۰)؛

از دانلود برنامه ویرایش تصاویر تا دانلود پیام‌رسان بله با امکان خرید ارز اربعین

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۳۰)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود 3.0Firefox Browser 63.0 مرورگر موزیلا فایرفاکس اندروید
مرورگر موزیلا فایرفاکس بدون اغراق یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های وب است. فایرفاکس با قابلیت تنظیمات اختصاصی و  محافظت پیشرفته از حریم خصوصی، در برابر هکر های اینترنتی نیز بسیار مقاوم است. قابلیت های متعدد و شخصی سازی موجب استقبال فراوان از این مرورگر است.
دانلود WhatsApp Messenger 2.18.317 برنامه مسنجر واتس آپ اندروید

پیام رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم افزارهای مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. با استفاده از WhatsApp می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید.

WhatsApp Messenger

دانلود GO SMS Pro Premium 7.80 – بهترین نرم افزار مدیریت اس ام اس اندروید + پلاگین ها + فایل زبان فارسی

GO SMS برنامه ای مناسب برای مدیریت کامل پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی موبایل شما می باشد. بیش از 200 تم زیبا، بیش از 800 شکلک، SMS و MMS رایگان، پاسخ خودکار به اس ام اس ها، جعبه پیام خصوصی برنامه ریزی شده و بسیاری از ویژگی های دیگر از امکانات این برنامه به شمار می آیند.

دانلود GO SMS Pro ؛ مدیریت حرفه ای پیامک ها

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود پیام رسان بله نسخه 3.44 با امکان خرید ارز اربعین حسینی

پیام رسان بله، اپلیکیشنی است که علاوه بر داشتن امکانات یک شبکه اجتماعی از قبیل: ارسال پیام، ارسال تصویر، ویدئو و صوت، تشکیل گروه یا کانال و... ، دارای ویژگی هایی است که با استفاده از آن می توانید کارهای مربوط به امور بانکی را نیز انجام دهید.

پیام رسان بله برای پلتفرم های اندروید و آی او اس منتشر شده که در ادامه می توانید آن را دریافت کنید. نسخه وب این پیام رسان نیز از طریق مرورگرهای مختلف قابل دسترسی است.


دانلود Flowx v3.038 بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل اندروید

با آمدن فصل سرما، افراد به برنامه ای نیاز دارند که به آنها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Flowx در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.

دانلود Flowx v2.106 بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل

دانلود Call Recorder - ACR Premium 30.0 - برنامه ضبط تماس تلفنی برای اندروید

ضبط مکالمات تلفنی امروزه بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا برای افرادی که شغل آنها به یک تماس وابسته است.  امروز به معرفی نرم افزاری پرداخته ایم که در این امر به شما کمک می‌کند. نام این برنامه «Call Recorder - ACR Premium» است و از طریق آن می‌توانید همه مکالمات صوتی خود را ضبط کرده و از آن استفاده نمایید. نرم افزار Call Recorder - ACR Premium همچنین قابلیت این را دارد که به طور خودکار از مکالمات شما فایل صوتی تهیه کند.

 
دانلود Call Recorder - ACR Premium 25.2 - برنامه ضبط تماس تلفنی برای اندروید

دانلود Google Maps 10.2.1. برنامه مشاهده نقشه‌های گوگل برای اندروید

نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی های اندروید و آی او اس است. این نرم افزار شرکت گوگل، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر است که می تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه های سه بعدی، دستورالعمل های متنوع، مرور آفلاین نقشه ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار در گوگل پلی نزدیک به 5 میلیارد بار دانلود شده است.


دانلود Camera360 Ultimate 9.4.1 - نرم افزار دوربین پیشرفته اندروید

نرم افزار Camera360 Ultimate با حدود 500 میلیون دانلود در فروشگاه های اندروید و آی‌اواس به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌های عکاسی برای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. با استفاده از افکت‌ها و فیلترهایی که در این نرم افزار وجود دارد، می توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید.

دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 10.7.8 - برنامه ویرایش تصاویر اندروید
 

PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید.

صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این ابزار فوق‌العاده است.

 
دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 9.13.2 برای اندروید و ios ؛ ویرایش حرفه‌ای تصاویر در گوشی
 

دانلود Ships of Battle Age of Pirates 2.3.3 بازی کشتی های دزدان دریایی اندروید

بازی‌های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی‌ها همواره تجربه‌ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی Ships of Battle Age of Pirates یک شبیه‌ساز جنگ دریایی است که در آن با کشتی‌های دیگر بر سر گنج رقابت می‌کنید.

دانلود Ships of Battle Age of Pirates 1.47 بازی کشتی های دزدان دریایی
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار