نماینده فارس برای جبران ماندن در کورس مدعیان، نیاز به کسب امتیاز از بازی با سفیر گفتمان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته هفتم لیگ دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ روز جمعه چهارم آبان ماه تیم شاهد شیراز رو در روی تیم سفیر گفتمان تهران قرار می‌گیرد.

این دیدار حساس‌ترین مسابقه هفته هفتم این رقابت‌ها محسوب می‌شود چرا که سفیر گفتمان با کسب ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته یک فوتسال قرار گرفته و شاهد شیراز هم با ۹ امتیاز در تعقیب صدرنشین و تیم رده دومی شاهین کرمانشاه است.

فقیه سرپرست شاهد شیراز در خصوص آمادگی تیم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: شرایط تیم خوب است و شناخت خوبی از تیم سفیر گفتمان داریم و پارسال با همین تیم هم گروه بودیم که امسال اسمشان را عوض کردند.
وی ادامه داد: چاره‌ای جز کسب پیروزی نداریم و برد مقابل سفیر گفتمان کار صعودمان را هموارتر می‌کند.

سرپرست تیم فوتسال شاهد شیراز افزود: برای این مسابقه مهرزادزارعی را به علت سه کارته بودن در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان آماده دیدار با نماینده تهران هستند و امیدواریم دست پر به شیراز بازگردیم.

ایمان باستان و جهانگیر فراهانی قضاوت این بازی حساس را بر عهده دارند.

تیم شاهد در هفته ششم در حالی که می‌توانست به یک برد شیرین دست یابد، اما به کسب نتیجه تساوی ۴-۴ مقابل رعد پدافند اصفهان رضایت داد و سفیر گفتمان تهران در دیداری پرگل ۶-۵ میزبانش شاهین کرمانشاه را شکست داد.

از گروه دوم، مقاومت اقلید دیگر نماینده فارس هم میهمان ایرالکو اراک است و در گروه نخست، تیم بحران زده و انتهای جدولی صدرا شیراز به مصاف پاس آنجا می‌رود.

انتهای پیام/ن

دیدار تیم شاهد شیراز با سفیر گفتمان تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار