معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: به کشاورزان خسارت دیده برای بازپرداخت بدهی تسهیلات خود ، سه سال فرصت داده شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست بررسی امهال تسهیلات مربوط به حوادث غیرمترقبه در بخش کشاورزی گفت: براساس تصویب نامه هیات وزیران، تسهیلات کشاورزان خسارت دیده تا ششم شهریور ماه سال جاری به مدت سه سال استمهال می‌شود و بانک‌های عامل موظفند ضمت بخشیدگی سود کارمزد و جرایم وام‌های سرسید شده، برای استمهال اقدام کنند.

به گفته حبیبی، این امهال شامل سرمازدگی، سیل و آنفلوانزای مرغی است .

این مسئول یادآور شد: به خشکسالی امهال پرداخت بدهی تسهیلات اختصاص داده نمی‌شود، اما با توجه به کاهش بارندگی‌ها در استان تلاش می‌کنیم تا با انجام رایزنی با مسئولان کشوری این بخش را نیز به موارد امهال بیافزاییم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار  اظهار داشت: در بخش امهال تسهیلات یاد شده باید ابهامات رفع شده و صدای واحدی شنیده شود به گونه‌ای که کشاورزان در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی سرگردان نشوند.

حبیبی افزود : به زودی کمیته‌ای سه جانبه متشکل از نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، فرمانداری‌ها و بانک‌های عامل تشکیل می‌شوند تا فهرست متقاضیان استمهال تسهیلات یاد شده را بررسی کنند.

کشاورزی استان قزوین امسال در بخش سرمازدگی حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال خسارت دید.

انتهای پیام/

نشست بررسی امهال تسهیلات مربوط به حوادث غیرمترقبه

برچسب ها: کشاورزان ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.