مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: از جمعیت ۶۶۳ هزار و ۶۹۹ نفری بالای ۱۵ سال در استان تا کنون ۵۳۲ هزار و ۴۷۱ نفر کارت ملی هوشمند دریافت کردند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛زاهدی نیا مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت:  جمعیت بالای ۱۵ سال این استان ۶۶۳ هزار و ۶۹۹ نفر است که تاکنون ۵۳۲ هزار و ۴۷۱ نفر معادل ۸۱ درصد در استان کارت ملی هوشمند دریافت کردند.

وی با بیان این که ۱۹ درصد جمعیت استان هنوز در این خصوص اقدام نکردند ، افزود: کارت ملی هوشمند ۱۱ هزار و ۴۹۲ نفر نیز صادر شده ، ولی با وجود چند نوبت ارسال پیامک به این افراد ، آنان برای دریافت کارت خود مراجعه نکردند.

زاهدی نیا گفت: پایان سال ۹۷ آخرین مهلت دریافت کارت ملی هوشمند است و کارت‌های قدیمی از اعتبار ساقط می‌شود و این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون به منظور سهولت انجام کار، مرحله پیش ثبت نام حذف شده و افراد می‌توانند با مراجعه مستقیم به ادارات ثبت احوال با پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ریال نسبت به تقاضای صدور کارت هوشمند خود اقدام کنند.

وی همچنین از جمعیت باقی مانده استان که هنوز کارت ملی خود را دریافت نکرده اند خواست هر چه سریع‌تر کارت‌های خود را دریافت کنند تا با پایان مهلت مقرر، دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ ب


تاکنون ۱۹ درصد جمعیت خراسان شمالی کارت ملی هوشمند دریافت نکردند

برچسب ها: ثبت احوال ، شناسنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.