استودیوی سازنده بازی Red Dead Redemption 2 اعلام کرده است این بازی یک اپلیکیشن همراه دارد که همزمان با عرضه آن از طریق استورهای اپل و گوگل قابل دریافت خواهد بود.

اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 همزمان با عرضه بازی قابل نصب خواهد بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به جرأت می‌توان گفت عنوان Red Dead Redemption 2 مورد انتظارترین بازی ویدئویی است که علامندان به بازی‌های رایانه‌ای منتظر آن هستند و می‌توان آن را مورد انتظارترین بازی سال نام داد اما اگر کاربری کنسول Play Station 4 یا Xbox One نداشته باشد، نمی‌تواند آن را بازی کند و این خبر بدی برای گیمرهای رایانه شخصی است. استودیوی سازنده این بازی، Red Dead Redemption 2 یعنی Rockstar Games به تازگی اعلام کرده است که بازی جدید این شرکت یک اپلیکیشن موبایلی همراه خواهد داشت که همزمان با عرضه Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر عرضه خواهد شد.

اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس خواهد بود و به بازی‌کنندگان در هنگام بازی کردن آن در کنسول‌های خود اطلاعات تعاملی در زمان واقعی ارائه خواهد داد. همچنین، نقشه این بازی از طریق اپلیکیشن موبایلی Red Dead Redemption 2 قابل دسترسی خواهد بود. در این نقشه، گیمرها می‌توانند ایستگاه‌های راه دور و مناطق مورد علاقه خود را علامت بزنند و از آن کمک بگیرند تا در کاوش و کشف جهان باز Red Dead Redemption 2 استفاده کنند.

به علاوه، این اپ به گیمرها جزئیاتی درباره وضعیت و موقعیت شخصیت اصلی در زمان واقعی نشان خواهد داد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برای غوطه‌ور شدن بهتر در بازی HUD (نشان دهنده وضعیت) را حذف کنند . دیگر جنبه‌های این بازی مورد انتظار مانند ژورنال و دستورالعمل بازی از طریق این اپلیکیشن در دسترس کاربران خواهد بود.

گفتنی است، Red Dead Redemption 2 قرار است در تاریخ 4 آبان روانه بازار شود. این بازی هیجان‌انگیز قرار است برای دو کنسول‌ خانگی PS4 و Xbox One منتشر شود و برای رایانه‌های شخصی تولید نخواهد شد.

اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 همزمان با عرضه بازی قابل نصب خواهد بود


بیشتر بخوانید: تریلر جدید سینمایی Red Dead Redemption 2 منتشر شد +فیلم


انتهای پیام/

عنوان Red Dead Redemption 2 اپلیکیشن همراه خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.