ئیس انجمن بیوشیمی و فیزیک ایران گفت: پیشرفت‌های علمی کشور زمینه‌های بیوشیمی و بیوفیزیک با اهمیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ علی‌اکبر موسوی موحدی رئیس انجمن بیوشیمی و فیزیک ایران در مراسم کنفرانس ملی بیوشیمی و بیو فیزیک گفت: پانزدهمین کنفرانس ملی بیوشیمی و بیوفیزیک به مدت ۲ روز در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این همایش ملی ۲۰۰ نفر از محققان و اساتید دانشگاهی عضو انجمن بیوشیمی فیزیک ایران، آخرین یافته‌ها و تحقیقات علمی در رشته بیوشیمی و بیو فیزیک را در قالب مقاله، سخنرانی و پوستر ارائه کردند.

موسوی موحدی پیشرفت‌های علمی کشور در این زمینه‌ها را با اهمیت دانست و گفت: در این همایش مقاله‌های علمی برتر در قالب سخنرانی و پوستر ارائه و از ۴ مقاله برتر انتخاب و از صاحبان آن‌ها با اهدا جایزه قدردانی شد.

سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان هم گفت: ترویج فعالیت‌های تحقیقاتی با برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند توسعه و رشد تولید علم در کشور و استان گلستان را در پی داشته باشد و دانشجویان، استادان و محققان را با یافته‌های جدید علمی در داخل کشور آشنا سازد.

در پایان هم شرکت‌کنندگان مقالات خود را ارائه کردند و اصغر طاهری از دانشگاه اصفهان هم به عنوان محقق برتر در زمینه بیوشیمی معرفی شد.

انتهای پیام/م
 

همایش ملی بیوشیمی و بیو فیزیک در گرگان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.