رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از پایان ساخت ۱۰ مدرسه در مناطق محروم کرمانشاه به همت پویش "ایران من" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با اشار به اینکه پویش ایران من ۱۰ مدرسه در روستا‌های محروم استان در دست احداث داشت، گفت : از این تعداد چهار مدرسه مربوط به مناطق زلزله زده بود که بعد از زلزله سال گذشته تعهد ساخت آن‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه ساخت سایر مدارس از سال ۹۳ آغاز شده بود، یادآوری کرد: چهار مدرسه قبلا تحویل شده بود و ساخت شش مدرسه دیگر نیز اکنون به اتمام رسید.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اعتبار هزینه شده برای ساخت این ۱۰ مدرسه را ۱.۵ میلیارد تومان اعلام کرد که توسط پویش ایران من تامین شده است.

وی افزود: این مدارس در مناطق زلزله زده و همچنین روستا‌های محروم سرفیروزآباد، ماهیدشت، اسلام آبادغرب، کرمانشاه و ... ساخته شده است.

کاشفی خاطرنشان کرد: پویش ایران من وابسته به اتاق بازرگانی ایران و متشکل از خیرین و کارآفرینان اتاق بازرگانی ایران است که بیش از ۱۰۰ مدرسه در کل کشور در دست احداث دارد.

از این تعداد امروز (دوم آبان) سه مدرسه در روستا‌های انارک علیا و طهنه سفلی سرفیروزآباد و گوهرآباد ماهیدشت کرمانشاه افتتاح شد و قرار است فردا نیز سه مدرسه دیگر در روستا‌های حاجی علیا و زنگی چقا کرمانشاه و تراب اسلام آبادغرب افتتاح شود .

 

 

انتهای پیام/د

چهار مدرسه در مناطق زلزله زده ساخته شد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.