فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 726 شهید دانش آموز مربوط به استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در جلسه ستاد برگزاری مراسم 13 آبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری اردبیل با اشاره به اینکه 36 هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس شهید شدند افزود: از این تعداد حدود 726 شهید مربوط به استان اردبیل می باشد.

وی تصریح کرد: این شهیدان در سن جوانی و معصومیت برای دفاع از خاک و آرمان های انقلاب اسلامی رفتند و به درجه شهادت نائل گشتند که جا دارد یاد و خاطره این شهدا را زنده نگهداریم و از زندگینامه تک تک این شهیدان که نماد ایثار و شجاعت است مستند و کتابی تهیه و تولید شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: دشمن در این برهه از زمان سعی در ایجاد تفرقه بین مردم ایران دارد که باید مردم با حضور پرشور خود و اتحاد و یکدلی در راهپیمایی 13 آبان باز هم مشتی محکم بر دهان استکبار بزنند.

وی با یادآوری اینکه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور زمینه سعادت و سرافرازی این مرز و بوم را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا امنیت پایدار در این کشور برقرار شده و ما باید قدر این امنیت و عزت و صلابت خود را بدانیم. 

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دانش آموزان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار