مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل از ساخت و تولید بلندترین انیمیشن روایت زندگی نامه شهید مرحمت بالازاده در صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم 13 آبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری اردبیل افزود: بلندترین انیمیشن صدا و سیما که روایت زندگینامه شهید مرحمت بالازاده در صدا و سیما تولید می شود و شروع کار این انیمیشن همزمان با هفته بسیج دانشجویی و 13 آبان خواهد بود که این انیمیشن 52 قسمت می باشد.

وی گفت: ساخت این انیمیشن به خاطر زمان بر بودن 2 سال طول خواهد کشید و 60 نفر در ساخت آن کار خواهند کرد و سازمان صدا و سیما هم هزینه آن را متقبل شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران سعی در بزرگنمایی مشکلات کشور ایران را دارند گفت: دشمنان ایران سعی می کنند مشکلات را در حال رشد نشان دهند و این بزرگنمایی را محور اصلی کار رسانه های خود قرار داد و این درحالی است که موفقیت ها و دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی را سانسور می کنند.

وی افزود: دشمنان و رسانه های بیگانه تلاش دارند خستگی ملی ایجاد کنند و طوری نشان دهند که مردم ایران از این نظام و انقلاب خسته شدند و با این کار می خواهند اختلاف افکنی کنند که باید همه ملت ایران دست در دست هم برای از بین بردن این توطئه ها مثل گذشته یکدل و هم صدا باشند.

انتهای پیام/ح

ساخت بلندترین انیمیشن در صدا و سیمای اردبیل

برچسب ها: انیمیشن ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار