رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان گروه ب. کشور به مناسبت "گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش" به میزبانی دهگلان برگزار شد و با نائب قهرمانی تیم کردستان به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان گروه ب. کشور با حضور کشتی گیران ۱۰ استان این گروه طی روز‌های ۳۰ مهر و یکم آبان ماه به مدت دو روز و با میزبانی شهرستان دهگلان برگزار شد.

در این رقابت ها، ورزشکاران استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، اردبیل، مرکزی، آذربایجان شرقی، کردستان، آذربایجان غربی، بوشهر، کرمان و قزوین در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم اردبیل توانست عنوان قهرمانی و تیم کردستان میزبان این رقابت‌ها سکوی نائب قهرمانی و تیم خراسان رضوی نیز مقام سوم را کسب کند.

در نتایج مقدماتی این رقابت‌ها تیم کردستان توانست با شکست تیم‌های بوشهر، مرکزی، اصفهان و قزوین به مرحله فینال صعود کند و در این مرحله با شکست برابر تیم اردبیل به عنوان نائب قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند و به گروه جوانان الف. کشور صعود کرد.

گفتنی است، جمال عثمانی، افشین عباسی و احد علی بیگی به عنوان مربی و عباس قمرنیا به عنوان سرپرست همراه تیم کردستان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/م

برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان گروه ب. کشور در دهگلان

برچسب ها: هنرهای رزمی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.