معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو متهم پرونده جنایت در منطقه نامجو که در پی آن دو زن «۴۰ و ۲۵ ساله» در داخل یک واحد مسکونی در خیابان شاه مرادی به قتل رسیده بودند، خبر داد.

عاملان جنایت منطقه نامجو دستگیر شدندسرهنگ علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: ساعت ۱۲ مورخه ۳۰ مهرماه سال جاری وقوع دو فقره جنایت در یک منزل مسکونی به کلانتری ۱۰۶ نامجو اعلام شد.

وی افزود: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و با انجام اقدامات ویژه پلیسی، دو متهم پرونده بنام‌های حمید و محمود «هر دو نفر ۳۰ ساله» در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی شده و اقدامات جهت دستگیری آنها در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ ولیپور گودرزی تصریح کرد: با توجه به متواری شدن متهمان از شهر تهران، اقدامات جهت دستگیری آنها کماکان ادامه داشت تا نهایتا کارآگاهان پلیس آگاهی تهران اطلاع پیدا کردند که این دو نفر در شهرستان ارومیه به اتهام سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان دستگیر شدند.

وی در پایان گفت: جزئیات موضوع پرونده به پلیس آگاهی شهرستان ارومیه اطلاع داده شد و برابر روال قانونی، متهمان جهت انجام تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند تا پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات از آنها آغاز شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
پناه بر خدا. .چ کار کنیم .چرا این شده .هرروز قتل قتل
باید قوه قضاییه رسیدگی کنه
آخرین اخبار