نیرو‌های امنیتی عراق عملیات پاکسازی بقایای تسلیحات جنگی تروریست‌ها را در شهر القائم در استان الانبار آغاز کردند.

پاکسازی بقایای تسلیحات جنگی از شهر القائم/ دستگیری سرکرده‌های یک گروهک تروریستی در الانباربه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، استانداری الانبار اعلام کرد: نیرو‌های امنیتی عراق عملیات پاکسازی شهر القائم را از تسلیحات جنگی برجای مانده از نبرد با تروریست‌های داعش آغاز کردند.

محمد الدیملی، عضو استانداری گفت: همزمان با آغاز عملیات پاکسازی بقایای تسلیحات جنگی به دست نیرو‌های امنیتی عراق، ده‌ها خانواده آواره عراقی به محل سکونت خود بازگشتند.

وی افزود: در این عملیات جاده‌های اصل و فرعی شهر پاکسازی و موانع آن برداشته می‌شود و همچنین تسلیحات و مواد منفجره برجای مانده از تروریست‌های داعش  کشف و منهدم می‌شود.

الدیلمی گفت: زیر ساخت‌های شهر القائم از جمله شبکه آب و برق آن پس از اشغال تروریست‌های داعش دچار آسیب‌های بسیاری شده است و افراد محلی بدون افزایش حمایت دولت و سازمان‌های انسان‌دوستانه توان بازسازی این زیرساخت‌ها را ندارند.

از سوی دیگر، اداره اطلاعات نظامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک گروهک تروریستی در استان الانبار منهدم و ۴ سرکرده آن دستگیر شدند.

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های اداره اطلاعات نظامی گردان ۳۶ تیپ ۱۰ با استفاده از اطلاعات دقیق توانستند یک گروهک تروریستی را متلاشی و ۴ سرکرده بازر آن را دستکیر کنند که به موجب قانون تحت پیگرد بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار