سایت فاکس اسپورت آسیا به تمجید از عملکرد دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس ایران پرداخت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته موفق شد با کسب تساوی یک - یک برابر السد قطر و با توجه به پیروزی یک بر صفر در بازی رفت به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. در این بازی علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان به دلیل عملکرد خوبش در مهار موقعیت‌های حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

بیرانوند پرسپولیس را به فینال آسیا رساند

در همین ارتباط سایت فاکس اسپورت آسیا با تمجید از عملکرد بیرانوند نوشت: بیرانوند امسال هم در بازی‌های ملی موفق بوده و هم در بازی‌های باشگاهی. او در دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شد ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند.

بیرانوند در بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز نمایش‌های درخشانی داشت. او در بازی رفت مرحله نیمه نهایی برابر السد توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد و در بازی برگشت نیز علی رغم دریافت یک گل از بغداد بونجاح در چند صحنه واکنش‌های خوبی از خود نشان داد. مهار ضربه سر خطرناک ژاوی توسط بیرانوند باعث صعود پرسپولیس به فینال آسیا شد.

اگر چه بیرانوند ۲۶ ساله چشم اندازی از یک دروازه بان بین المللی را به نمایش گذاشت، اما او هنوز جای زیادی برای پیشرفت در فوتبال دارد.


بیشتر بخوانید:خط و نشان مهاجم السدقطر برای پرسپولیس ایران

تغییر ساعت دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل قطر

گزارش AFC از دیدار برگشت پرسپولیس ایران و السد قطر


انتهای پیام/

تمجید فاکس اسپورت از دروازه بان پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
دمت گرم داور.
آخرین اخبار