جانشین سابق فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی ظرفیت بسیار بالایی دارد و هر مأموریتی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

نیروی انتظامی ظرفیت‌ بالایی دارد/ با تهدیدات دشمنان علیه کشورمان، مقابله کردیمبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسکندر مومنی جانشین سابق فرمانده ناجا در نشست عمومی فرماندهان، رؤسا و مدیران ارشد ناجا و در حاشیه مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: کار با سردار ایوب سلیمانی به عنوان جانشین فرمانده ناجا و سردار محمدعلی نوری‌نژاد به عنوان معاون هماهنگ کننده یکی از دوران خوب کاری من در ناجا بود و تلاش همه ما برای حل مشکلات موجود بود، اظهار داشت: هماهنگی خوبی در سطوح مختلف وجود داشت.

وی ادامه داد: در حوزه عقیدتی و سیاسی و پلیس‌های تخصصی همدلی و هم افزایی بالایی وجود داشته است و توانستیم در تمامی ماموریت‌ها به خوبی عمل کنیم.

سردار مومنی با بیان اینکه نیروی انتظامی ظرفیت بسیار بالایی دارد و هر مأموریتی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد، گفت: با برنامه‌ریزی با تهدیدات دشمنان علیه کشورمان، مقابله کردیم.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ شهر در دی ماه سال گذشته درگیر شده بودند که نیروی انتظامی با هوشمندی و ظرفیت بالای خود با آن‌ها برخورد کرد و حال باید از این موارد مستندی ساخته شود.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در زمان درگیری‌ها در کشور حدود ده شب تمامی فرماندهان در اتاق خود می‌خوابیدند و صحنه‌ها مدیریت می‌شد. کوچکترین تردیدی در هیچ‌کدام از فرماندهان ایجاد نشد و به نیروی انتظامی افتخار می‌کنم.

وی با اشاره به مأموریت‌های ناجا گفت: در سال گذشته پس از اربعین حسینی زلزله سرپل ذهاب اتفاق افتاد و نیرو‌های یگان ویژه به سرپل ذهاب اعزام شدند و بدون خستگی در آنجا حضور پیدا کردند و میدان را به دست گرفتند و پس از آن انتخاب اقلیم کردستان و تحرکات آنجا بود و نیرو‌ها با تمام توان وارد شدند.

جانشین سابق فرمانده ناجا گفت: ناجا ظرفیت‌های بالایی دارد و از آن در تمامی مأموریت‌ها استفاده کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار