مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین گفت: صنایع خطرآفرین در حوزه شیمیایی موظف به دادن اطلاعات مواد اولیه به دستگاه‌های حاکمیتی و کارگروه‌های مرتیط با بحران و تهدید هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استان در جلسه کارگروه تخصصی بهداشت و سلامت پدافند غیر عامل گفت: کارگروه بهداشت و سلامت پدافند باید برای احصاء و جمع بندی اطلاعات شرکت‌های مخاطره آمیز استان اقدام و راهکار‌های لازم به منظور مقابله با هرگونه تهدید از سوی اینگونه شرکت‌ها را مشخص کند.

وی با اشاره به هفته پدافند غیر عامل گفت: هریک از دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید همکاری لازم را داشته باشند و زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه عملکرد دستگاه و تفاهم نامه‌های منعقد شده را فراهم کنند.

افشار اعلام آمادگی کرد در صورت هرگونه تداخل و نبود هماهنگی لازم بین دستگاهی به منظور پیگیری و برگزاری جلسات قرارگاه پدافند زیستی برای حل مشکل اقدام شود.

افشار اضافه کرد: امسال با توجه به اینکه شروع هفته پدافند با اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) متقارن شده است، شعار هفته پدافند با عنوان " پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی " نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

جلسه کارگروه تخصصی بهداشت و سلامت پدافند غیر عامل

برچسب ها: مدیریت بحران ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار