رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی نوشت به علت تعرفه‌ها، میلیارد‌ها دلار گیر این کشور آمده یا در حال واریز شدن به حساب‌های آن است و یا خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مدعی شد جنگ تجاری که او راه انداخته است موجب ثروتمندتر شدن این کشور شده است.

او در توییتی نوشت: به علت تعرفه‌ها، میلیارد‌ها دلار گیر آمریکا آمده یا در حال واریز شدن به حساب‌های آمریکا است و یا خواهد شد. همچنین مذاکرات بسیار خوبی در جریان است. اگر کشوری با ما توافق تجاری عادلانه امضا نکند ضد آن کشور تعرفه اعمال خواهیم کرد. این امر به هر حال موجب ایجاد اشتغال و رونق شرکت‌های تجاری در آمریکا خواهد شد؛ و آمریکا دوباره مورد احترام خواهد بود!

ترامپ: تعرفه‌ها موجب شده است میلیارد‌ها دلار گیر آمریکا بیاید!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
ترامپ واقعاًIQتو چند است؟ خودت را چی فرض کردی ملتت رانادان فرض کردی دنیا را نادان فرض کردی چه فکر کردی که این توئیت را زدی؟ هنوز سخنرانی تو از اذهان دنیا پاک نشده و همه یادشان است که گفتی: "باید عربستان رامانند یک گاو شیرده خوب بدوشیم....اگر ما نباشیم پادشاه عربستان 2هفته بیشتر دوام نمی آورد....باید پادشاه عربستان هزینه های گزاف محافظتی امنیتی ما را از حکومتش پرداخت کند"....با همه اینها با بهانه و مستمسک قرار دادن قتل جمال قاشقچی و هیاهوهای تبلیغاتی غولهای رسانه ای چنان این گاو شیرده را ترسانده ای که 24میلیون دلار فقط برای تبلیغاتهای انتخاباتی تو حاضر شده اند هزینه کنند دیگر پولهائی هم که گرفته ای و یا خواهی گرفت را چرا به گردن تعرفه های گمرکی می اندازی؟
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۱:۵۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
ترامپ هرچه زودتر استعفا بده برو فقط
آخرین اخبار