حال معلم فداکار شهر آبپخش که در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری است، بهبود یافت.

حال معلم فداکار آبپخشی بهبود یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد ابراهیم زاده که دیروز ظهر هنگام آزمایش بر اثر دود ناشی از آتش سوزی بیهوش شده بود، هوشیاری کامل خود را به دست آورده و می‌تواند صحبت کند.

او گفت: دیروز با ۲۸ دانش آموزش در آزمایشگاه بود و داشت آزمایش انجام می‌داد که آتش سوزی رخ داد و دود آن آزمایشگاه را فراگرفت.

این معلم جوان ادامه داد: پس از دانش آموزان را از آزمایشگاه خارج کردم، برگشتم از خارج شدن همه بچه‌ها مطمئن شوم که خودم بر اثر دود ناشی از آتش سوزی بیهوش شدم و زمانی به هوش آمدم که دیدم در بیمارستان هستم.

آقای ابراهیم زاده معلم دبستان شهید امیری آبپخش، دیروز پس از بیهوش شدن در حالی که در آزمایشگاه نیز بسته شده بود، با تلاش همکارانش به مرکز خدمات جامع سلامت این بخش منتقل شد.

دکتر نجات رئیس تیم سلامت این مرکز می‌گوید: این معلم ۳۰ ساله براثر تنفس دود غلیظ ناشی از آتش‌سوزی مواد شیمیایی دچار خفگی و ایست قلبی- تنفسی شده بود که با انجام عملیات احیاء قلبی و ریوی پس از ۲۰ دقیقه، نبض و تنفس وی که متوقف‌شده بود به حالت طبیعی بازگشت و برای مراقبت‌های تخصصی به بیمارستان شهید گنجی برازجان انتقال یافت.

انتهای پیام/ک

بهبودی حال معلم فداکار  آبپخشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
خدا حفظش كنه. قريب به اتفاق معلما اينطور فداكار و دلسوزند. و آن عده انگشت شمار بداخلاق در بين جمعيت بسيار زياد فرهنگيان عددى نيستند.