فرمانده مرزبانی منطقه چهار کشور عراق گفت: با تدابیر اندیشیده شده، امنیت زائران ایرانی و خارجی در خاک عراق تامین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سلام کاظم فرمانده مرزبانی منطقه چهار کشور عراق در پایانه مرزی شلمچه گفت: تردد زائران اربعین حسینی در گذرگاه شلمچه عراق روان است و زائران بدون مشکل روانه عتبات عالیات و کربلای معلی می شوند.

وی افزود: تدابیر امنیتی و حفاظتی لازم در مسیر شلمچه برای عبور زائران اربعین حسینی در خاک عراق دیده شده و تاکنون اتفاق خاصی در مرز شلمچه رخ نداده است.

فرمانده مرزبانی منطقه چهار کشور عراق گفت: همه تلاش دولت عراق، ایجاد زیرساخت و تامین امنیت زائران اربعین حسینی است تا این همایش بزرگ جهان اسلام در بهترین شکل ممکن برگزار شود.

کاظم ادامه داد: اربعین حسینی بستر بسیار مناسبی است که ائمه ما برای رشد و ظهور هر چه بیشتر حق که در مکتب اهل بیت(ع) تجلی یافته فراهم کرده اند.

وی افزود: مردم عراق این استعداد و خصلت ذاتی خود را در سنوات اخیر در مواکب مسیرهای منتهی به عتبات عالیات و کربلای معلی نشان دادند و با حضورشان پذیرای زائران ابا عبدالله الحسین هستند.

فرمانده مرزبانی منطقه چهار کشور عراق گفت: همبستگی و دوستی دولت و ملت ایران و عراق به ‌واسطه برگزاری باشکوه اربعین حسینی مستحکم‌ تر شده است و در پی آن هستیم تا در سال های بعدی کاستی های برگزاری همایش عظیم اربعین حسینی را کاهش دهیم.

مرز شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر در استان خوزستان یکی از مبادی تردد زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام/ د

امنیت زوار اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.