فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری متهمان به تهیه وتوزیع موادمخدر و رد رشوه ۴۲۸ میلیون ریال در شهرستان نور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان نور، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نور با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی متهمان به تهیه و توزیع موادمخدر این افراد شامل ۲ زن و یک مرد را حین تردد با یک دستگاه خودرو سواری متوقف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در بازرسی از خودروی متهمان مقادیری موادمخدر که به طرز ماهرانه‌ای در داخل کیف زنانه جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار میرفیضی با اشاره به پیشنهاد رشوه متهمان به ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر برای رهایی از دست قانون، افزود: یکی از همدستان این افراد به ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۲۱۸ میلیون ریال وجه نقد به همراه ۹۶ گرم طلاجات به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال ، ۴ فقره چک سفید امضا و سند یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام را پیشنهاد داده که ماموران پلیس با صحت عمل ضمن رد رشوه پیشنهادی، مراتب را صورتجلسه و متهمان را به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی گفت: بی شک تقویت باور‌های دینی و اعتقادی در بین کارکنان ناجا و روحیه شهادت طلبی، ایثارگری و پاکدستی، نقش موثری در عزت نفس کارکنان برای مقابله با سوداگران مرگ و برخورد با هنجارشکنان دارد.

انتهای پیام/آ

پلیس شهرستان نور رشوه ۴۲۸ میلیون ریالی را رد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.