فرماندار دشت آزادگان گفت: ۳ بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۶۰ تخت در مرز چذابه جهت ارایه خدمات زائران اربعین برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام عباس هزاریان فرماندار دشت آزادگان گفت: 3 بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۶۰ تخت در مرز چذابه برپا شد که 2 مورد از این بیمارستان ها با ظرفیت ۳۰ تخت توسط ارتش جمهوری اسلامی ایجاد شد.

وی افزود: یک بیمارستان نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز با ظرفیت ۳۰ تخت ایجاد و پزشکان متخصص و جراح در آن ها مستقر شده اند.

هزاریان عنوان کرد: محور سوسنگرد به چذابه با طول ۷۵ کیلومتر 4 بانده شده و تنها در دو پل نیاز به تعریض وجود دارد که در آینده اقدامات عمرانی لازم آن ها نیز انجام می شود.

فرماندار دشت آزادگان بیان داشت: همه زیر ساخت ها تا دیشب برای این مرز تکمیل شده و با خط کشی راه ها، نصب علایم، تعریض جاده دسترسی به مرز زوار عزیز می توانند با امنیت بیشتری به چذابه دسترسی داشته باشند و با تامین آب شرب برای این مرز، احداث ۲۲۰ سرویس بهداشتی، ۵۰ حمام و افزایش ظرفیت پارکینگ به ۳۵هزار دستگاه خودرو زیر ساخت های خوبی برای پذیرایی از زائران فراهم است..

وی افزود: تجهیز پارکینگ به دوربین مداربسته، خط کشی و جانمایی خودروها و ایجاد دستگاه های کارتخوان برای انجام پرداخت های بانکی از دیگر اقداماتی است که انجام شد و با همکاری فولاد خوزستان و شرکت نفت امکان استراحت هفت تا هشت هزار نفر در این مرز فراهم شده است.

انتهای پیام/م

استقرار بیمارستان صحرایی در مرز چذابه

برچسب ها: اربعین ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.