استاندار خراسان رضوی:

نتیجه اتحاد و همدلی آرامش ، امنیت و پیشرفت در جامعه است/اربعین حسینی نماد وحدت برای مسلمانان است

نتیجه اتحاد و همدلی آرامش ، امنیت و پیشرفت در جامعه است/اربعین حسینی نماد وحدت برای مسلمانان استاستاندار خراسان رضوی گفت:حوزه سلامت از همان ابتدا از بزرگترین محور‌های فعالیت دولت تدبیر و امید بود.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی امروز در جریان سفر به باخرز در مراسم بهره برداری از بیمارستان ۳۸ تختخوابی این منطقه گفت:دولت تدبیر و امید در این حوزه که از جمله دغدغه‌های آن است تلاش گسترده‌ای را نیز انجام داده و با همه محدودیت‌ها و تنگنا‌های مالی و منابعی خدمات ارزشمندی را از به انجام رسانده است.

وی تصریح کرد: در خراسان رضوی معادل بیش از ۴۰ درصد تخت‌های بیمارستانی که در قبل و بعد از انقلاب در استان ایجاد شده بود، در دولت تدبیر و امید به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان افزوده شده و این روند همچنان هم با پروژه‌های درمانی و بیمارستانی در دست اجرا تداوم دارد.

استاندار خراسان رضوی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) باخرز را نمونه‌ای کوچک از این اقدامات ذکر کرد و گفت: به زودی بخش‌های بستری و آزمایشگاهی آن هم تکمیل شده و خدمات شایسته مردم را ارائه کند.

رشیدیان افزود: ساخت این مراکز عام المنفعه، چون بیمارستان و مدرسه و ... بخشی از کار‌های خیر ماندگار و باقیات و صالحاتی است که خیر کثیر را در پی دارد و در این شرایط باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های استان و کشور و اتکا به توان خود مسیر پیشرفت و توسعه و استقلال را طی کنیم.

وی تصریح کرد: علی رغم فشار‌ها و تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه این ملت و کشور، مردم ما ثابت کرده اند که با خداباوری، خودباوری، اتحاد و انسجام مسیر توسعه و پیشرفت و تعالی را با قوت طی می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: همه ما اعم دولت، مجلس شورای اسلامی، قضایی، گروه‌های سیاسی، اجتماعی مختلف و بخش خصوصی، خیران و مردم در کنار هم تلاش می‌کنیم تا کشور را بسازیم و ایرانی آباد و توسعه یافته را رقم بزنیم.

رشیدیان با تاکید بر اینکه انسجام و اتحاد رمز موفقیت ماست با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی (ع) افزود: این حرکت عظیم نماد وحدت بزرگ برای همه مسلمانان است چنانکه گروه‌های مختلف شیعه و سنی از شهر‌ها و استان‌های مختلف ما و نیز کشور‌های منطقه در این مراسم حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: اتحاد و همدلی که انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌های و هدایت‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و در ادامه مقام معظم رهبری شکل گرفته امروز روز به روز در بین مسلمانان گسترده‌تر می‌شود و نتیجه آن حاکمیت آرامش و امنیت، انسجام و پیشرفت و توسعه است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

اتحاد و همدلی روز به روز در بین مسلمانان گسترده تر می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار