مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت:همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی(ع) تیم سه نفره خبرنگاران عضو بسیج رسانه نهاوند با دوچرخه عازم کربلاشدند.

خبرنگاران بسیجی نهاوند با دوچرخه عازم کربلا شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی سهرابی ، مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند  در گفتگو با خبرنگار ما ،اظهار داشت: گروه ۳نفره دوچرخه سواری شهید نادری بسیج رسانه نهاوند به سرپرستی حسین بحیرایی با شعار شور حسینی اتحاد شیعه وسنی دو ملت ایران و عراق از طریق مرز مهران وارد کشور دوست وهمسایه عراق شدند.

وی گفت:در میان گروه‌های پیاده‌ای که به سمت حرم حسینی در حرکت هستند گروه سه  نفره‌ای خبرنگاران بسیج رسانه با عنوان رکاب زنان شهید نادری  این مسیر را رکاب می‌زنند.

سهرابی افزود: این خبرنگاران بسیجی تشکیل شده از حسین بحیرایی خبرنگار خبرگزاری مهر سجاد سیف خبرنگارروزنامه همشهری و عقیل جلالوند به نمایندگی از سایت های خبری گرو و صدای نهاوند در این مراسم معنوی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول قصد ما لبیک به عزای سیدالشهداء(ع) و در راستای لبیک به پیام عاشورا که همان امر به معروف و نهی از منکر است افزود:  در مرحله بعد پیام رسانه ای اتحاد و پیمان مودت بین دو ملت بزرگ ایران و عراق باشراکت فرهنگی مذهبی و تاریخی است و با این دیدگاه این مسیر را رکاب می‌زنیم.

مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: خبرنگاران بسیجی نهاوند  به همراه مترجم خود با مردم عراق ودیگر کشورهای حاضر در این مسیر راهپیمایی گفت و گو می کنند و پیام صلح دوستی و میهمان نوازی  مردم دوکشور می رسانند.

وی با اشاره به حرکت عظیم زوار حسینی از مسلمانان سراسر جهان که در این همایش میلیونی شرکت دارند گفت: خبرنگاران بسیجی نهاوند پیام قیام عاشورا و اربعین  و دو شهید رسانه نهاوند شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری  را که دفاع از شرف دین و آزادی است را به مردم جهان می رسانند.

سهرابی بیان کرد: خبرنگاران بسیجی  نهاوندی نائب الزیاره ۲۵ خبرنگار بسیجی شهرستان هستند و روزانه عکس و تصاویر این حرکت میلیونی زوار امام حسین(ع) را به ایران ارسال می کنند.

انتهای پیام/ج

 

خبرنگاران بسیجی نهاوند با دوچرخه عازم کربلا شدند

برچسب ها: اربعین97 ، بسیج رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.