مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از تهیه بسته‌های فرهنگی کانون‌های مساجد ایلام برای توزیع در بین زوار اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران خبر داد.

تهیه بیش از ۵ هزار بسته فرهنگی اربعین حسینی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت‌الاسلام علی چراغی پور مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: این بسته‌های فرهنگی شامل مهر، تسبیح، زیارت اربعین، زیارت عاشورا، چفیه، سجاده و عطر محمدی است که در بین زوار حسینی توزیع خواهد شد.

وی، بابیان اینکه بیش از 5 هزار بسته فرهنگی به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تهیه‌ شده است، افزود: این بسته‌های فرهنگی در اختیار موکب علمدار کربلا مستقر در مرز مهران و همچنین موکب علمدار کربلا در کربلای معلی به همت کانون‌های مساجد استان ایلام دایر شده قرار خواهد گرفت.

چراغی پور، اظهار کرد: موکب‌های مردمی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با عنوان علمدار کربلا در شهر مرزی مهران مسجد جامع اهل‌بیت (ع) و در شهر کربلا در باب القبله در ایام اربعین حسینی برای استقبال و پذیرای از زوار حسینی و ارائه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دایر شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ادامه داد: ستاد مردمی اربعین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سال جاری 6 موکب در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین و همچنین 4 موکب در استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان در ایام اربعین حسینی دایر کرده است.

چراغی پور، یادآورشد: همچنین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در مسیر تردد زوار اربعین حسینی در جاده‌های مواصلاتی و شهرستان‌های مهران، دهلران، چرداول، دره شهر، ایوان و ایلام خدمات پذیرایی، اسکان و تغذیه زوار حسینی را به‌صورت مردمی بر عهده‌دارند.

انتهای پیام/ د

توزیع بسته های فرهنگی در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.