در آیین تقدیر از رابطین آماری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که به مناسبت فرار رسیدن روز ملی آمار و برنامه‌ریزی برگزار شد از سالنامه جدید آماری دانشگاه و نرم‌افزار اداره آمار با حضور رییس دانشگاه رونمایی شد.

رونمایی از سالنامه آماری و سامانه داشبورد‌های مدیریتیبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این مراسم با اشاره به انجام فرآیند‌ها‌ی طاقت‌فرسای صورت گرفته در تهیه اطلاعات آماری گفت: جمع‌آوری اعداد به‌ تنهایی هیچ اطلاعاتی به ما نمی‌دهد و این تلاش کارشناسان و همکاران حوزه آمار دانشگاه در سراسر استان بوشهر است که زمینه‌ساز تمام استدلال‌ها و تحلیل‌های ما در حوزه مدیریت سلامت می‌شود.

دکتر کشمیری افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان مدعی‌العموم مردم در حوزه سلامت باید تمامی تصمیم‌های خود را بر پایه اطلاعات و آمار تهیه‌شده در اداره آمار دانشگاه اتخاذ کند و این موضوع اهمیت کار در حوزه آمار را دوچندان کرده است.

وی افزود: این تصور که زحمات همکارانم در حوزه آماری دیده نمی‌شود اشتباه است، زیرا اگر تلاش و همت کارشناسان و رابطین آماری در دانشگاه علوم پزشکی نباشد عملاً تصمیم‌گیری برای حوزه سلامت ممکن نخواهد بود.

انتهای پیام/م

از سالنامه جدید آماری نرم‌افزار آمار رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.