فرماندار نهاوند گفت: مردم ولایت مدار و انقلابی نهاوند که به عنوان اولین شهری در ایران هستند که ندای اذان و الله اکبر در آن شنیده شده با برپایی چندین موکب و ایستگاه صلواتی در ایران و عراق آماده پذیرایی از زوار حسینی هستند.

 مراد ناصری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: مردم نهاوند از ابتدای محرم در نقاط مختلف خود را آماده پذیرایی از زوار حسینی راهپیمایی اربعین کرده اند.

وی افزود: موکب و ایستگاه های صلواتی مردم و خیران نهاوندی نهاوند در مرز پاکستان، مسیر نهاوند به کرمانشاه، مرز مهران و چندین نقطه از کشور عراق در کربلا و نجف برپا شده است.

ناصری افزود: امروز با مساعدت کارخانه آرد و خیران ۳ تُن آرد و ۵ تن سیب زمینی جهت استفاده زائرین اربعین حسینی به مرز مهران ارسال شد.
وی بیان کرد: تعدادی از باغداران نهاوندی هم با کمک کمیته امداد و آستان شاهزاده محمد چند صد تن سیب درختی و مواد غذایی به مرز پاکستان مهران و کشور عراق ارسال کردند.

فرماندار نهاوندبا بیان اینکه یکی از راه های عبوری به سمت عتبات عالیات شهرستان نهاوند است اظهار داشت: مردم نهاوند عاشق امام حسین(ع) و اهل بیت هستند و هر ساله در ایام محرم و صفر برای پذیرایی از زوار حسینی سنگ تمام می گذارند.

وی گفت: تمامی دستگاه های خدمات رسان نهاوند در خدمت ستاد اربعین هستند و در طول این مدت خدمات سفری کاملا رایگان است و شامل پذیرایی اسکان و بهداشت و درمان می باشد.

انتهای پیام/ب

مردم نهاوند آماده خدمت به زوارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار