فرمانده انتظامی مازندران گفت: امنیت عمومی مقوله‌ای مبتنی بر وفاق و همبستگی بوده که با مشارکت عمومی محقق خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: توسعه جامعه در هر مقوله‌ای اعم از اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بدون امنیت، امکان‌پذیر نخواهد بود و اصولا انسان برای رسیدن به اهداف والای انسانی بعد از برآوردن نیاز‌های فیزیولوژیکی که اساس موجودیتش را تشکیل می‌دهد، نیاز به امنیت دارد.

وی افزود: رفع مشکلات درونی و تحکیم زیر ساخت‌های پلیس گامی در اجرای اهداف تامین امنیت است.

سردار میرفیضی گفت: آموزش فنون پلیسی و مهارت‌های برقراری ارتباط می‌تواند، پلیس را در تحقق اهداف کلان تامین امنیت کمک کند که در این راستا با تشکیل قرارگاه جهادی آموزش گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه هدف از رویکرد جامعه محوری پلیس، جلب رضایت مردم و ارتقاء سرمایه اجتماعی پلیس است، افزود: تعریف ساختار مرکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری‌ها به عنوان مهمترین راهبرد اجتماعی پلیس در سال‌های اخیر بوده که توانسته گام موثری در تحقق سرمایه اجتماعی برداشته شود.

وی به اجرای طرح‌های انتظامی در راستای پیشبرد اهداف ناجا در استان اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح تجمیع خطوط ۱۱۰، طرح پلیس همراه و اجرای طرح پلیس هوشمند که به صورت پایلوت کشوری در استان به اجرا در آمده است، ضمن افزایش سرعت در پاسخگویی به تماس‌های شهروندان و افزایش چابکی و حضور به موقع در صحنه‌های گوناگون شاهد ارتقاء احساس امنیت در این استان بوده ایم.

وی با بیان اینکه امنیت عمومی مقوله‌ای مبتنی بر وفاق و همبستگی بوده که با مشارکت عمومی محقق خواهد شد، گفت: انتظار ما از مردم شریف استان و مسافران و رسانه‌ای دیداری و شنیداری که همواره پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند، این است که همواره در تامین امنیت جامعه با خادمان خود در پلیس مازندران همکاری کنند.

انتهای پیام/آ

امنیت عمومی مقوله‌ای مبتنی بر وفاق و همبستگی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار