استاندار کرمانشاه گفت: از هر گونه سرمایه گذاری برای خدمات دهی به زوار اربعین در استان حمایت و پشتیبانی می‌کنیم .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در دیدار با مدیرعامل و هئیت مدیره شرکت سایپا یدک گفت : از مجموعه مدیران شرکت سایپا در برنامه ریزی برای هر گونه کمک به زائرین کربلا معلی در اربعین تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی گفت : اربعین بزرگترین رویداد مذهبی و اسلامی است که اقتدار اسلام را نشان می‌دهد لذا هر گونه همکاری و مساعدت برای خدمت به زائرین اربعین دارای ثواب بسیاری است.

وی در ادامه با اشاره به بازار کرمانشاه و ظرفیت موجود برای ارائه خدمت به استان‌های همجوار گفت: کرمانشاه با استان همجوار دارای یک جمعیت ۸ الی ۹ میلیون نفری است و ما در استان کرمانشاه از هرگونه سرمایه گذاری حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

بازوند تصریح کرد: با توجه به رسیدن ریل قطار در استان کرمانشاه و همچنین تلاش برای امتداد این خط تا عراق بنابراین زمینه‌های مساعد و مناسب برای هر گونه سرمایه گذاری در استان دارای توجیه اقتصادی است.

بازوند گفت: اگر مجموعه مدیریتی سایپا یدک نیاز هر گونه مشوق داشته باشد مدیریت استان این گونه مشوق‌ها را ایجاد خواهد کرد و ما این نوع دیدگاه را داریم که سرمایه گذاران با سرمایه گذاری علاوه بر اینکه خودشان سود ببرند مردم هم از این سرمایه گذاری‌ها بی نصیب نمانند و منعفت و سود در قبال این سرمایه گذاری‌ها با ایجاد اشتغال و کارآفرینی به آن‌ها برسد .
 
 
انتهای  پیام/د

آمادگی برای برنامه ریزی  به زائرین کربلا معلی

 
برچسب ها: اخبارفرهنگی ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.