در راستای توسعه ورزش های همگانی، تفاهم نامه همکاری فی مابین ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ورزش و جوانان استان اردبیل منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در این جلسه افزود: این تفاهم نامه در راستای ترویج برنامه های گردشگری ورزشی، توسعه ورزش های همگانی به ویژه ورزش های هیجانی و تدوین تقویم ورزشی با محوریت رونق گردشگری استان منعقد شد.

نادر فلاحی به ضرورت تعریف برنامه هایی جهت توسعه تقویم ورزشی به ویژه ورزش های همگانی با محوریت زمستان بیدار تاکید کرد.

وی متذکر شد: در قالب این تفاهم نامه معاونت گردشگری می تواند با همکاری اداره کل و هیئت های ورزشی برنامه های متنوع در راستای گردشگری زمستانی اجرا کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: همچنین با توافق معاونت صنایع دستی و اداره کل ورزش و جوانان استان می توان نسبت به جذب و آموزش جوانان با اعطای تسهیلات جهت اشتغال زایی اقدام کرد.

فلاحی همچنین خواستار جلب مشارکت جوانان در حوزه صیانت از آثار تاریخی با کمک سازمان های مردم نهاد و انجمن ها و تشکل های میراث فرهنگی شد.

وی همچنین به صدور موافقت اصولی احداث سه پیست اسکی اشاره و تاکید کرد: همچنین احداث کمپ تیم ملی در پی توافق با اداره ورزش در مرحله نهایی است.

انتهای پیام/ح

تدوین تقویم ورزشی در اردبیل

 

برچسب ها: میراث فرهنگی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.