نماینده مردم شهرستان های خاش میرجاوه کورین و نصرت آباد از تلاش های بی دریغ -شبانه روزی و خسته‌گی ناپذیر سپاه پرافتخار انقلاب اسلامی تقدیر رو تشکر کرد.

علی کرد نماینده مردم شهرستان های خاش میرجاوه کورین و نصرت آباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، از تلاش‌های بی دریغ -شبانه روزی و خستگی ناپذیر سپاه پرافتخار انقلاب اسلامی در تامین امنیت مرز‌های شرق کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه به حق همانطور که امام راحل فرمودند: "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" گفت:نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور خودشان در تمامی مرز‌های استان سیستان و بلوچستان با قاطعیت تمام نقش آفرینی کردند. وی ضمن تشکر از مسئولان سپاه خبر از افزایش تلاش‌ها برای آزادی سربازان گروگان گرفته شده داد.

وی افزود: حضور سپاه باعث شد تمامی گروهک‌های ضد انسانیت و بشیریت و معاندین نظام و اشرار مسلح احساس ترس کنند و از مرز خارج شده و متواری شوند.
وی همچنین از موضع شجاعانه سپاه در برخورد با حکومت پاکستان تقدیر و ابراز امیدواری کرد دولت پاکستان در خصوص آزادی هرچه زودتر گروگان‌ها و برقراری امنیت پایدار در مرز با جمهوری اسلامی ایران اقدام کند.

وی ادامه داد: نقش آفرینی و حضورهمیشگی سپاه در مرز‌ها موجب دلگرمی، امید، نشاط، آرامش و امنیت برای مردم استان و کشور شده است.

بنده به نوبه خود به عنوان خدمتگزار و نماینده مردم شریف استان از حضور، اقتدار، شجاعت، شهامت و اقدامات سپاه در حراست از مرز‌های کشورمان به صورت ویژه تقدیر و تشکر می‌کنم و برای همه پاسداران سپاه آرزوی توقیق و سربلندی و پیروزی روز افزون دارم.

انتهای پیام/پ

حادثه تروریستی در مرز میرجاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.